پاورپوینت ماشین برداشت پنبه

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت ماشین برداشت پنبه دارای 16 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

پنبه چینها :کابینها (اتاقکهای ) راحت

سایر ویژگیها

شاسی

دنده ها

موتورها

معرفی دستگاههای برداشت Pro-12 VRS(Vari-Row system)

دستگاههای برداشت Pro-Series

پنبه چینها :کابینها (اتاقکهای ) راحت :

در ماشین پنبه چین 9970 کابین John Deere Gardtm تعبیه شده و در ماشین پنبه چین 9996 کابین Comfort Gardtm تعبیه شده است .

کابین ملقب به sound – Grandtm  دارای یک مکان (ایستگاه) عمل کننده تنگ (کوچک) است با تجهیزات گرمایی استاندارد و تعدیل کننده هوا ، تا یک محیط ساکت ، تمیز و راحت را بوجود آورد .

سایر ویژگیها ‌:‌

یک تلسکوپ و ردیف دسته های محرک می تواند قرار بگیرد تا عملکرد متصدی را یکی کند .

یک مرکز personal-posturetm  تعبیه شده برای توقفی deluxe تا خستگی متصدی را بر طرف کند .

بعد از اینکه متصدی صندلیش را برای بیشتر از پنج دقیقه ترک کند یک سیستم پیش اپراتور به طور خودکار عملکرد واحد برداشت و حرکت ماشین را متوقف می کند .

در ماشین 9970 ترمز پارک مکانیکی و پدالهای ترمز هیدرولیکی خود یکنواخت اطمینان میدهد به یک توقف ایمن در مزرعه یا جاده .

در ماشین پنبه چینی 9996 ترمز پارک مکانیکی و پدالهای ترمز هیدرولیکی خود یکنواخت اطمینان می دهد به یک توقف ایمن در مزرعه یا جاده .

د ر ماشین پنبه چینی 9996 کابین بزرگ (وسیع ) john Deere comfort Gardtm  تعبیه شده است .

کابین ComfortGardtm  دارای یک مکان متصدی کوچک با سیستم گرمایی استاندارد و تعیین کننده هوا و Pre-wire برای یک جاده دو طرفه می باشد و یک محیط آرام ، تمیز و راحتی را فراهم کرده است .

یک مکان مجهز برای ایجاد یک فضای دید ایده آل و مطمئن برای متصدی طراحی شده تا عملکرد ماشین و تکنیکهای لازم انجام کار را یاد بگیرد

ویژگیهای دیگر :

یک بادگیر بزرگ با پنجره های کناری امکان دید خوبی را برای متصدی فراهم می کند .

فرمان (دسته قدرت) جابه جایی را سریع و راحت می کند .

کابین Comfort command با جلوگیری از وزش هوا ، وجود کمربند و محل مجهز (مناسب) خستگی متصدی را بر طرف می کند و یک مکان مطمئنی را برای متصدی ایجاد می کند .

یک سیستم پیش عمل کنند و به طور خودکار چرخش دستگاه و حرکت ماشین را متوقف می کند زمانی که متصدی مکانش را برای بیش تر از 5 دقیقه ترک کند .

ماشین 9996 دارای یک فنر کمکی هیدرولیکی است که ترمز اضطراری /پارک را رها می کند .

ماشین های پنبه چینی : شاسی (قالب) موتور و دنده ها

شاسی

یک قالب محکم 15*10 سانتی متری (in-6*4) صفحه اصلی یا مرکزی لوله ای آهنی در ماشین 9970 قدرت و دقت زیادی را ایجاد می کند طرح صفحه قابلیت و سودمندی زیادی را باعث می شود .

مدل 9996 دارای یک شاسی 18*18 است قالب شاسی برای اداره کردن دستگاههای شش ردیفی سبدهای بار شرایط برداشت سخت و موتور به کار برده شده متقاطع ساخته شده است .

دنده ها :

دنده سه سرعتی یک سلسله حرکت ساده و پر قدرت ایجاد می کند حرکت هیدروستاتیکی متنوع و دنده سه سرعته به راننده این اجازه را می دهد که همزمان با تغییر سرعت میدان (زمین) با شرایط مزرعه سازگار شود بدون هیچ گونه تغییری .

مدل 9996 دارای حرکتهای هیدروستاتیکی دوتایی است .

پمپ هیدروستاتیکی داخلی دنده را حرکت می دهد و پمپ هیدروستاتیکی بیرونی دستگاههای ردیف را حرکت می دهد .

حرکتهای هیدروستاتیکی دوتایی باعث می شود که قدرت بیشتری برای حرکت دستگاهها و دنده انتقال داده شود و باعث افزایش کار آمدی ماشین می شود .

موتورها

یک موتور 1/8 لیتری 251kw(350hp)powertechtm  تحویل می دهد . که برای چیدن بوته های پنبه پر محصول و شرایط سخت مزرعه سود مند است.به علاوه در زمان فشرده کردن پنبه یک قدرت تقویتی 9.5% (power boost) بالای (286kw) قدرت بیشتری ایجاد می کند .

ماشین پنبه چین 9970

موتور powertechtm با ظرفیت 8.1 لیتری 186kw(250hp) تحویل می دهد . با قدرتی ثابت و سرعت چرخش خوب پائین سوخت عالی ارزان قیمت موتور در یک تانکر سوخت بزرگ 450 لیتری ریخته می شود و این اطمینان را می دهد که برای برداشت وقت بیشتری و برای دوباره سوخت گیری کردن وقت کمتری صرف شود .

ردیف بزرگ که در ماشینهای پنبه چین 9996 موجود می باشد به متصدی این اجازه را می دهد که از کابین راحتش دقت و ارتفاع on-the-go را با هم تطبیق دهد . هر دستگاه ردیف یک سوپاپ هیدرولیک دارد که با جریان لوله ای عمل می کند و به height sensing shoe متصل است .

سیستم های راهنمای optional Row-traktm  موجود در پنبه چینهای 9996 برای افزایش برداشت و کاهش خستگی متصدی سیستم راهنمای ردیف Row-tracktm  موجود است .

معرفی دستگاههای برداشت

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت کاشت ،داشت ،برداشت پنبه
  • پاورپوینت آشنایی با گیاه شناسی پنبه(طلای سفید)
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی