314 views
پاورپوینت فرآيند تجارت الكترونيكي و تجارت سيار در ايران و جهان دارای 72 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
مفهوم تجارت الكترونيكي
مزاياي تجارت الكترونيكي
مطالعات تجربي: ICTتحليل كلان اقتصادي
راهبردهای تجارت الکترونیکی آمریکا
راهبردهاي EC در مالزي
تجارت سيار
مزاياي MC نسبت به EC
كاربردهاي MC
كشورهاي فعال در زمينه MC
فعاليتهاي اصلي طرح گسترش كاربرد فناوري ارتباطات و اطلاعات در اقتصاد، بازرگاني و تجارت
اصول سياست تجارت الكترونيكي جمهوري اسلامي ايران
سياست تجارت الكترونيكي جمهوري اسلامي ايران
اقدامات وزارت بازرگاني در زمينه تجارت الكترونيكي
راهبردهاي سياستي
تجارت الكترونيكي بخشي از كسب و كار الكترونيكي، كسب و كار مبتني بر رايانه و اقتصاد است. تجارت الكترونيكي از طريق شبكه گسترده جهاني، اينترانت، اكسترانت، شبكه مجازي شخصي، رمز نگاري لاية ايمني اطلاعات و غيره صورت ميگيرد. تجارت الكترونيكي تمامي فعاليتهايي كه بنگاهها و افراد براي مبادلات انجام دهند را شامل ميشود بطوري كه تمام يا بخشي از اين فعاليتها از طريق اينترنت صورت ميگيرد.
ايجاد فرصتهاي جديد براي كشورهاي حاشيهاي و خارج از مناطق تجاري
ارتباط با تجارت به صورت 7*24*365.
فروش كالاهاو خدمات به تمام افراد در همه جاي جهان (بازار مجازي جهاني).
ارايه به موقع اطلاعات به مشتريان.
كاهش هزينههاي بالاسر در ارتباط با نگهداري كالاها.
ذخيره پول و زمان.
شناخت تقاضاي مشتريان براي توليد كالاها و خدمات جديد.
واكنش سريع نسبت به تقاضاي مشتريان.
برقراري ارتباط online با مشتريان.
دو رويكرد:
تنها منبع رشد بهرهوري آمريكاICT
يكي ازمنابع رشد بهرهوري آمريكا ICT
دسترسي سريع به اينترنت
حمايت از مصرفكنندگان
تسريع در گسترش اينترنت در كشورهاي در حال توسعه
تحقيق در زمينه اثرات سرمايه گذاري و گسترش استفاده از اينترنت
كمك به واحدهاي كوچك و متوسط ( SMES )
ايجاد جامعه اطلاعاتي
ايجاد اعتماد واطمينان براي مصرفكنندگان
ايجاد محيط رقابتي براي بخش خصوصي
توسعه توانمنديها
توسعه منابع انساني
ايجاد ارتباط قوي با بازارهاي آسيايي
گسترش قابليتهاي ابر راهروهاي چند رسانهاي
گسترش زبان انگليسي
استفاده از مزاياي حاصل از EC
براي گسترش اينترنت و تجارت الکترونیکی ، چين با تحديدهاي زير روبرو است :
تجاري : مالكيت دولت براي بسياري از مراكز تجاري و محدودكردن بخش خصوصي از دسترسي به اطلاعات، از بكارگيري اينترنت در بخشهاي تجاري جلوگيري ميكند.
فساد مالي : فساد مالي هزينه زيادي را به تجارت اينترنتي وارد ساخته شده است.
امنيت : فساد اداري و عدم وجود امنيت باعث شده كه دولت مقررات لازم را فساد اداري بعمل آورد.
ايدلوژي: اينكه استفادهكنندگان چقدر آزادي عمل در استفاده از اينترنت دارند، همچنان در چين وجود دارد.
اجرا: نبود سنتهاي مطابق با قوانين و مقررات، مشكلات زيادي براي توسعه اينترنت بوجود آورده است.
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر