پاورپوینت شبکه عصبی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت شبکه عصبی دارای 29 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

نورون های مصنوعی

شبکه های عصبی مصنوعی

الگوریتم پس انتشار

انتخاب مقادیر اولیه

انتخاب ثابت یادگیری

منابع

منابع :

شبکه های عصبی (اصول و کاربرد ها )
ترجمه دکتر مهدی غضنفری

آشنایی با شبکه های عصبی
ترجمه دکتر محمود البرزی

مبانی شبکه های عصبی
تالیف دکتر منهاج

اگر مغز انقدر ساده باشد که برای ما قابل درک باشد ما ساده تر از ان هستیم که بتوانیم ان را درک کنیم .

شبکه عصبی از توان پردازشی مغز ما الگو برداری کرده است که کاربرد زیادی در تجارت دارد . در مدلسازی شبکه عصبی از روی مغز باید به دو ویژگی بیشتر توجه شود .

1-ساختار موازی مغز : مغز کارهای موازی را مثل  دیدن و شنیدن بسیار راحت تر انجام می دهد تا اعمال پی در پی .

2-توان فراگیری مغز : مغز می تواند به خود اموزش دهد. یاد گیری از طریق مثال همان شیوه ای است که ما خواندن، نوشتن و …  را یاد گرفتیم .

2-مبنای بیولوژیکی عصبی :

نورون یک واحد سلولی از سیستم مغز می باشد که تقریبا به تعداد 1011 نورون در مغز وجود دارد که هر یک از نورون ها به  بیش از 1000 نورون دیگر متصل اند .

نورون های مصنوعی :

مدلی که از روی نورون مغز شبیه سازی شده است :

N تا ورودی (x. ,…. Xn) که هریک از ورودیها تحت تاثیر یک وزن قرار می گیرند که با (W. ,…. Wn) نمایش می دهیم . بخش بعدی ناحیه پردازشگر می باشد که ابتدا جمع وزنی داده ها را  محاسبه می کند و در تابع فعال سازی قرار می دهد .

Y=s(Xi , Xj)

شبکه های عصبی مصنوعی :

سیستم انطباقی که تعدادی عناصر پردازش ساده ( نورون ها ) را شامل می شود و از شبکه اعصاب مغز الگو برداری  شده است این مدل شامل سه لایه است .

لایه ورودی : وظایف واحد های این لایه صرفا توزیع مقادیر ورودی به لایه بعدی می باشد بنابر این این لایه یک لایه محاسباتی نیست

لایه پنهان ( میانی ) : این لایه مستقیما به داده های ورودی و نتایج خروجی متصل نیست به همین خاطر به آن لایه پنهان  می گویند .

لایه خروجی : خروجی شبکه را در پاسخ به یک ورودی مشخص نشان می دهد .

کوهن از نظر ساختار شبکه های عصبی را به سه دسته تقسیم می کند :

شبکه پیش خور : شبکه ای که در ان هیچ گونه ارتباط افقی بین اعصاب یک لایه نباشد و ارتباط به سوی لایه های قبلی نیز وجود نداشته باشد .

شبکه بازخوردی : شبکه هایی که در ان ارتباطی از یک لایه به لایه قبلی و یا ارتباط افقی بین اعصاب یک لایه وجود دارد . یعنی از خروجی شبکه به ورودی ان یک ارتباط ( بازخورد ) وجود دارد .

شبکه بدون نظارت : این شبکه در شرایط رقابتی مورد استفاده قرار می گیرد . در این نوع شبکه عصبی نورون های مجاور در فعالیت و عملکرد با هم رقابت می کنند .

یادگیری : عبارت است از فرایند تعدیل اوزان ارتباطی در یک سیستم شبکه عصبی به گونه ای که در هنگام دریافت بردار از لایه ورودی بردار خروجی مناسب را به عنوان   تولید کند

یادگیری نظارتی : در این نوع یادگیری به شبکه مجموعه ای از زوج های داده به نام داده های یادگیری {(Xi,di) ,i=1,…m}

می دهند . از اعمال ورودی Xi به شبکه عصبی در خروجی شبکه، yi با di  مقایسه شده و سپس خطای یادگیری محاسبه و از ان برای تنظیم پارامترهای شبکه ای استفاده می شود. بطوریکه اگر به شبکه همان ورودی اعمال شود خروجی شبکه به di  نزدیکتر می گردد .

یادگیری تشدیدی: این نوع یادگیری بصورت انلاین می باشد . در یادگیری انلاین شبکه عصبی همراه با خود سیستم یادگیری در حال انجام کار است و از این رو مثل سیستم دینامیکی عمل می کند . بنابراین الگوریتم فوق نوعی یادگیری نظارتی است که به جای فراهم کردن جواب مطلوب به شبکه عددی ارائه می دهد که نشانگر میزان عملکرد ان است .

یادگیری نظارتی : در یادگیری  خود سازمان ده ( نظارتی ) پارامترهای شبکه عصبی  تنها توسط پاسخ سیستم اصلاح و تنظیم می گردند و در مقایسه با یادگیری نظارتی هیچ بردار جواب مطلوب به شبکه داده نمی شود .

الگوریتم پس انتشار :

15,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت ارتباط شبکه های عصبی با DSS
  • پاورپوینت شبکه های عصبی مصنوعی
  • پاورپوینت شبکه های عصبی مصنوعی
  • برچسب ها : , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی