پاورپوینت خلاصه كتاب مديريت بر قلبها

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت خلاصه كتاب مديريت بر قلبها دارای 47 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

كليد پرورش انسان ها در واداشتن آن ها به كارهاي درست است.

در ستايش انسان ها آنقدر منتظر نمانيد تا كار را صد در صد درست انجام دهند.

بازخورد ، ناشتايي نيرو بخش قهرمانان است

تا خود نخواهيد ، هيچكس نمي تواند احساس فرو دستي در شما بيافريند

كار هاي بي ارزش را خوب انجام دادن چه سود !

نه پيروزي پايدار است و نه شكست مرگ آور

آن گاه كه از يادگيري بازمانيد ، به رشد خود پايان داده ايد

در برابر هر چيزي بايستيد ، آن هم پايداري مي كند

به جاي سختكوشي ، هوشمندانه تر كار كنيد

خشنودي مشتريان كافي نيست ، تماشاگران شيفته بيافرينيد

مدير بهتر است مورد احترام باشد تا همه پسند

فروتنان خود كم بين نيستند ، تنها كم به خود مي انديشند

هرگز ، هرگز ، هرگز ، هرگز از پاي ننشينيد !

كار را جدي بگيريد ولي با خود نرم باشيد

بزرگ بينديشيد ! بزرگ عمل كنيد ! بزرگ باشيد !

كاركرد خوب پيامد هدفگذاري خوب است

انسان بدون بينش ، نابود شدني است

اگر در جستجوي كمال نباشيد ، به برتري نمي رسيد

رود بدون كناره ، مرداب بزرگي است

ابزار توان افزايي در زمان حال نهفته است

مقدمه           

يك مدير بايد همواره اين خود آگاهي را داشته باشد كه هر تصميمي كه    مي گيرد ، زندگي بسياري را متاثر مي سازد. سنگيني اين بار مسئوليت ، شرري بر جان مديران مي نشاند كه در هر كجا كه هستند ، اتاق كار يا در خلوت خانه ، همواره تلاش نمايند كه خود را توسعه دهند.

كتاب مديريت بر قلب ها كتابي است كه نويسنده در آن از چگونگي انتخاب ارزشها ، روشهاي بهبود سازماني ، شجاعت مواجه با تغيير و راههاي توسعه توانمنديهاي فردي با خوانندگان سخن مي گويد.

كليد پرورش انسان ها در واداشتن آن ها به كارهاي درست است.

يك رهبر كارامد از دو راه پيشگام كمك به مردم در روند دشتيابي به نتيجه هاي خوب مي شود :

هدفها را به درستي به انان مي شناساند و در راه رسيدن به هدف هر چه از دستش برآيد از پشتيباني ، تشويق و راهنمايي كوتاهي نمي كند.نقش رهبران برجسته تر از ان است كه تصور مي كنند. ايشان مي توانند به انسان ها كمك كنند تا در بازي برنده شوند.

در ستايش انسان ها آنقدر منتظر نمانيد تا كار را صد در صد درست انجام دهند.

بسياري از رهبران خوش خيال در ستايش كاركنان آنقدر درنگ        مي كنند تا كار به درستي پايان يابد- طرحي پياده شود يا هدف در دسترس قرار گيرد.مشكل در اينجاست كه شايد هرگز به چنين نقطه اي نرسند. نبايد از رشته اي رفتارهاي تقريبا درست نتيجه صد در صد درست انتظار داشته باشند. بهتر اين است كه پيشرفت را ستايش كنيم ، اين كار خود انگيزه آفرين است.

بازخورد ، ناشتايي نيرو بخش قهرمانان است

فعاليت هايي براي انسان انگيزه آفرين است كه بازخوردي از نتيجه هاي دلخواه به وي برساند. بازخورد و آگاهي از چگونگي پيشرفت كار ، براي انسان با اهميت است. بنابراين ، يك نظام كارآمد بازبيني عملكردها بايد پيوسته بازخورد مناسب به دست افراد بدهد.

تا خود نخواهيد ، هيچكس نمي تواند احساس فرو دستي در شما بيافريند

اين را برگزيده ام كه درباره خود احساس خوبي داشته باشم. بدين گونه بيشتر آماده يادگيري هستم. اگر مردم از كارم انتقاد كنند يا بازخوردي منفي دريافت كنم ، آن را به بد بودن خود تفسير نمي كنم. با ايمان به ارزشمندي خودم ، به آنان گوش فرا مي دهم و ديدگاه ها و بازخورد رسيده از ايشان را با حالتي غير تدافعي مي شنوم – باشد كه در آن چيزي براي آموختن بيابم.

نورمن وينسنت پيل به من آموخته است كه همواره مي توان درباره خود دو احساس را برگزيد : خوشبختي و شور بختي.چرا كسي دومي را برگزيند؟

كار هاي بي ارزش را خوب انجام دادن چه سود !

ويليام آنكن جونير پيوسته اين موضوع را تكرار مي كند كه ساليان درازي را كارشناسان زمان سنجي صرف نموده اند تا به كارگران كارايي در همه زمينه ها را بياموزند.

امروزه اغلب به كساني بر مي خوريم كه به كاري به ظاهر بسيار فوري سرگرمند- ولي آن كار به درستي فوري نيست. هر روز را با اين پرسش ارزيابي كنيد ” آيا امروز آن چيزي را كه به درستي مهم است ، انجام داده ام ؟ ”

نه پيروزي پايدار است و نه شكست مرگ آور

اين تكيه كلام دلخواه دان شولا در دوره اي بود كه سر مربي تيم ميامي دولفينز را به عهده داشت. دان قانوني داشت كه ” بيست و چهار ساعت ” نام گرفته بود. وي به خود ، مربيان و بازيكنان اجازه مي داد كه تنها تا بيست و چهار ساعت پيروزي خود را جشن بگيرند يا بر باخت تيم شيون كنند.

در پايان بيست و چهار ساعت ، همگي موضوع گذشته را كنار نهاده و تمام نيروي خود را بر حريف و رويارويي آينده متمركز مي كردند. اين يك اصل است كه ارزش توجه كردن دارد.با برنده شدن باد نخوت به سر ميفكنيد و در پي باخت به درياي غم فرو مرويد.

آن گاه كه از يادگيري بازمانيد ، به رشد خود پايان داده ايد

نورمن وينسنت پيل مي گفت ” هنگامي كه از يادگرفتن باز ايستم ، دست و پايم را به قبله بكشيد چون ديگر مرده ام.”

پيش از اين اگر انسان به سازمانش وفادار بود و سخت مي كوشيد ، شغلش بيمه بود. اكنون تنها مهارت ارزشمند فرد مي تواند ضامن ادامه كارش باشد.هوشمندانه ترين راه اين است كه پيوسته بياموزيم و براي همخوان شدن با وضعيت هاي تازه آماده باشيم.

در برابر هر چيزي بايستيد ، آن هم پايداري مي كند

اگر چيزي شما را مي آزارد و با آن كنار نمي آييد ، احساس خود را به بند كشيده ايد.از سوي ديگر ، چنانچه با چيزهاي آزار دهنده بسازيد ، در گذر زمان مساله نابود مي شود.

آيا هرگز پيش خود گفته ايد ” خوشحالم كه مساله را از ذهنم كنار گذاشته ام؟”

در برابر هر چيزي بايستيد ، آن هم پايداري مي كند. تا هنگامي كه با احساس خود كنار بياييد ، در درونتان انباشته مي مانند.

به جاي سختكوشي ، هوشمندانه تر كار كنيد

از يكي از كارآفرينان پيروزمند درخواست شد تا رمز موفقيت خود را با گروه دانشجويان در ميان بگذارد. او چنين گفت ” اين كوتاه ترين سخنراني در جهان خواهد بود ، زيرا پيروز شدن بسيار آسان است. تنها كاري كه بايد بكنيد ، نيمي از روز را كار كردن است – مي توانيد دوازده ساعت نخست يا دوم را برگزينيد.

اگر براي انديشيدن ، راهبرد گذاري و تنظيم اولويت ها به خود ايست ندهيد ، تمام وقت سخت كار خواهيد كرد بدون اين كه از انجام هوشمندانه كارها بهره مند شويد.

شايد نيكمردان پس از ديگران به خط پايان برسند ، چون آنان به روشي ديگر مي دوند

نورمن وينسنت پيل داستان مردي را تعريف كرد كه عاقبت برنده شد. آن مرد در سمت مدير بخش هنري يك مجله كار خوب خود را از دست داد. او براي يافتن كاري تازه سخت به دردسر افتاد ،  عاقبت نزديك به يك سال بعد ، كاري به وي پيشنهاد شد كه از شغل پيشينش بهتر بود.پند رئيس قبلي را به كار برد و اعتماد رئيسش را بدست آورد. شكيبايي او نتيجه داد ، زيرا در جهتي ديگر مي دويد

در روند مديريت انسان ها ” رها كردن ” بسي آسان تر از ” سخت گرفتن ”  است.

اگر مطمئن نيستيد كه كاركنان براي انجام وظيفه تازه به چه اندازه نظارت نياز دارند ، بهتر است كه در آغاز حلقه سرپرستي را تنگ تر بگيريد. زيرا هنگامي كه دريافتيد آنان بهتر كار مي كنند و بند نظارت را رها كرديد ، اين اقدام موجب دوستي بيشتر و پاسخ مثبت به نداي شما خواهد شد . از سوي ديگر ، اگر از آغاز كار مهار را رها كرديد و پس از آن دريافتيد كه توان كاركنان در حد انتظار شما نيست آنان ممكن است اقدام اصلاحي شما را حمل بر آزردن و دست كم گرفتن كاركنان يا مديريت ضعيف بنمايد. آنان در اين حالت موقعيت را درك  نمي كنند و در برابر دگرگوني ها مي ايستند.

خشنودي مشتريان كافي نيست ، تماشاگران شيفته بيافرينيد

مشتريان شيفته كيانند؟ آنان كساني هستند كه از فرط خوشحالي از رفتار و خدمات شما مي خواهند زبان به لاف زني گشوده و به شما ببالند. در اصل آنان بخشي از نيروي فروش و بازاريابي شما مي شوند.

با آموزش دادن به نيروي فروش و واحد خدمات مشتريان ، مشتريان شيفته بپروريد و بدين گونه خود را رقيبان ممتاز نماييد.

اگر مي خواهيد دليل خوب كار نكردن افرادتان را بدانيد ، كنار آينه برويد و دزدانه بدان بنگريد.( كار زير دستان را در آينه خود بنگريد )

يكي از بدترين انديشه ها در تاريخ انگاره هاي رهبري اصل پيتر است. بنا بر اين اصل ، انسان ها در سازمان تا آنجا بالا مي روند كه به مرز ناشايستگي مي رسند. آنان را پياپي ترفيع مي دند تا هنگامي كه كار اشتباه از آب درآيد. به گمان من اين انديشه مديران را از قلاب رها    مي كند.

عمده ترين كار رهبر كمك به كاركنان در راه رسيدن به هدف است. هنگامي كه كاركنان به هدف هايشان برسند و پيروز شوند ، همگان پيروز شده اند.

اگر كاركنان متعهد مي خواهيد ، به نيازهايشان پاسخگو باشيد

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی