پاورپوینت تفكر مثبت

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت تفكر مثبت دارای 17 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

ضمير نا خودآگاه

برنامه ريزي ضمير ناخودآگاه

تعريف تفکر مثبت

افکار مثبت

ويژگي‌هاي افراد مثبت‌نگر:

راهکارهاي تقويت تفکر مثبت

نتيجه گيري

منابع

مقدمه

ذهن‌ آدمي کارگاه توليد فکر است که از منبعي به نام ضمير ناخودآگاه سرچشمه مي‌گيرد.

در حقيقت نوع و کيفيت افکار و انديشه ي آدمي سازنده ي نوع و کيفيت زندگي اوست، انديشه‌ي زيبا و مثبت مي‌تواند بهشتي در زندگي انسان بسازد، چنانکه انديشه‌ي منفي و يأس‌آور مي‌تواند جهنمي در زندگي او خلق کند. انسان‌ها همان خواهند شد که در انديشه ي آنند، بنابراين آينده ي هر کس در گرو چگونگي نگرش او به زندگي است.

موفق‌ترين انسان‌ها کساني هستند که توانسته‌اند در ذهن خود انديشه‌هاي مثبت داشته باشند؛ آنان که مي‌پندارند «قادر نيستند» ، در واقع مثبت‌نگري را کنار گذاشته و در جنبه‌هاي منفي وقايع تمرکز کرده‌اند.

ضمير ناخودآگاه

ضمير ناخودآگاه يک کامپيوتر است که وروديهاي خود را از شش کانال دريافت مي کند . تمام اطلاعاتي که در هر لحظه انسان از طريق حواس پنجگانه خود دريافت مي کند , يک نسخه از آن نيز به ضمير ناخودآگاه مي رود. هم چنين در هر لحظه هر رشته فکري انسان و هر انديشه او يک نسخه اش به ضمير ناخودآگاه او منعکس مي شود و اين اطلاعات توسط ضمير ناخودآگاه پردازش مي شود و حاصل آن يک خروجي خواهد بود که باعث ساختن نظام باورها و شخصيت انسان مي شود و يا اينکه اين خروجي بر روحيه و فيزيولوژي بدن تاثير مي گذارد و يا اينکه در دنياي بيرون از انسان اثري را براي او پديد مي آورد .

برنامه ريزي ضمير ناخودآگاه

آنچه را که به عنوان دستاوردهاي زندگي يک انسان بدست مي آيد در واقع توسط ضمير ناخودآگاه حاصل شده است و انسان مي تواند با کنترل کردن وروديهاي ضمير ناخودآگاه دستاوردهاي زندگي خود را کنترل کند

در اينجا اصولي را که باعث برنامه ريزي ضمير ناخودآگاه مي شود بيان مي کنم :

اصل خود هشياري ,خود بيداري و اشراف و بصيرت لحظه به لحظه به خود (self consciousness)

اصل استفاده از قدرت تمرکز (power of focus)

اصل استفاده از قدرت سوال (power of question)

اصل استفاده از جملات تاکيدي و تصديقي مثبت

اصل تصوير سازي ذهني

ثروتمند ترين و موفقترين انسانها کساني هستند که بيشتر و بهتر از بقيه توانسته اند در ذهن خود خيال پروري مثبت بکنند .

بر شما باد که زيباييهاي زندگي را ابتدا در ذهن خود خلق کنيد و بدانيد آنچه را که شما در ذهن خود تجسم (تخيل) مي کنيد , مي توانيد در دنياي واقعيت ها خلق کنيد

تعريف تفکر مثبت

شيوه‌‌اي از فکر کردن است که فرد را قادر مي‌سازد نسبت به رفتارها، نگرش‌ها، احساس‌ها، علائق و استعدادهاي خود و ديگران برداشت و تلقي مناسبي داشته باشد و با حفظ آرامش و خونسردي بهترين و عاقلانه‌ ترين تصميم را بگيرد.

افکار مثبت

افکار مثبت، افکاري سازنده‌، انگيزه دهنده و انرژي بخش هستند که بر اثرتلقين، تکرار و تمرين به ذهن راه مي‌يابند و باعث مي‌شوند ذهن و فکر مثبت شود. در اين صورت کنترل فکر در اختيار ماست.

افكار مثبت به ما كمك ميكند تا بهترينها را در زندگي به دست آوريم.

ويژگي‌هاي افراد مثبت‌نگر:

اغلب اوقات بشاش، سرزنده، پرانرژي، توانا و خوش‌ مشرب هستند.

در گفتارهاي خود از کلمات و عبارات مثبت و اميدبخش استفاده مي‌کنند.

هميشه سعي مي‌کنند با تلاش و کوشش به موفقيت برسند و اگر در کاري موفق نشدند، عامل را ابتدا در خود و سپس در شرايط بيروني جستجو مي‌کنند

هميشه قبل از عمل يا صحبت کردن فکر مي‌کنند، به همين دليل کمتر دچار خطا و اشتباه يا ضد و نقيض‌گويي مي‌شوند.

چون داراي ذهن مثبت هستند، مي‌توانند افکار خود را کنترل کنند .

مشکلات را ناچيز شمرده و براي حل آنها از توانايي خود و راهنمايي ديگران استفاده مي‌کنند

راهکارهاي تقويت تفکر مثبت

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی