پاورپوینت انواع شیشه

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت انواع شیشه دارای 21 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

بلوک شیشه‌ای

کاربرد

آجرهای شیشه ای از برتریهای ذیل برخوردارند:

مشخصات فیزیکی

موارد کاربرد بلوک شیشه ای:

شیشه رنگی

شیشه خودتمیزشونده

آشنایی با مکانیزم علمی شیشه های خود تمیز شونده :

برخی سوالات متداول :

شیشه های سکوریت (نشکن) ساختمانی تخت

شیشه دو و چند جداره  عایق

شیشه دوجداره ضد صدا (عایق صوت)

شیشه دوجداره لمینت ساختمانی

بلوک شیشه‌ای

بلوک های شیشه ای از دو جداره وکیوم شده شیشه ای،که فضای میانی آنها خلا است تشکیل شده اند. جداره تشکیل شده از این بلوکها عایق بسیار مناسبی برای سرما ، گرما ، رطوبت و صدا بشمار می آید.

کاربرد

بلوک‌های شیشه‌ای از دهه ۱۹۰۰ ساخته شدند و بیشتر برای تامین نور طبیعی ساختمان توسط دیوارها کاربرد دارند.

شفافیت یکی از مهم ترین خصوصیات بلوکهای شیشه‌ای می‌باشد این مصالح با شکست نور به زوایای مختلف می‌تواند محرمیت ایجاد کند و در عین حال به راحتی نور را از خود عبور می‌دهد.

مزایای آجرهای شیشه ای

از این نوع آجر در ساختمان های مسکونی، فضاهای اداری، رستورانها،انبارها، ابنیه هنری، فرهنگی و مذهبی استفاده می شود.

 آجرهای شیشه ای از برتریهای ذیل برخوردارند:

– امکان استفاده در جداسازی فضاهای داخلی با حفظ روشنایی کافی.

– کم بودن ضخامت در مقایسه با دیوارهای آجری سنتی (حداقل 15 سانتیمتر)که منجر به افزایش فضای مفید اتاق می شود

– خواص بالای ایزولاسیون صوتی و حرارتی.

– سبک تر بودن در مقایسه با دیوارهای آجری سنتی تا بیش از یک چهارم .

– امکان بکارگیری طرحها و رنگهای مختلف در یک یا چند دیوار، بنابر هر نوع سلیقه .

– سادگی و سرعت عمل بالا در نصب و به کارگیری آجر شیشه ای در مقایسه با آجرهای سنتی. زیرا مراحل مختلف و متعدد دیوارکشی سنتی شامل آجرچینی، گچ و خاک، سفیدکاری و نقاشی در آجرهای شیشه ای تنها شامل آجرچینی و در موارد خاص بندکشی است.

– کمی قیمت تمام شده دیوار شیشه ای در مقایسه با دیوار سنتی .

– نظافت دیوارهای شیشه ای به سادگی تنها با یک دستمال نمدارقابل انجام است و کمترین مزاحمت را برای ساکنین دارد. در حالیکه دیوارهای سنتی حداقل هر چهار سال نیاز به رنگ آمیزی دارند.

– امکان بکارگیری آجرهای شیشه ای در تمام یا بخشهایی از نمای ساختمان.

– امکان بکارگیری آجرهای شیشه ای در ساخت سکوبندی آشپزخانه و یا میز اپن آن.

مشخصات فیزیکی

ابعاد موجود:24*24, 19*19,  30*30 , 9*19 و قطر 8 سانتی متر که با اسپیسرهای 1 سانتی ،0.5 سانتی،0.2 میلیمتری اجرا می شود.

موارد کاربرد بلوک شیشه ای:

پارتیشن بندی داخل ساختمان – فضای بین سرویس ها- دفاتر اداری – فضای بین دوش و روشویی-نمای ساختمان-دیوار استخر-کف- سقف و …

در مقاومت آنها از آجر 4 برابر و از سیمان 7 برابر محکم تر است.

%100 عایق سرما رطوبت و گرما  %99 عایق صوت

شیشه خودتمیزشونده

نام این شیشه ها شاید تا حدودی عملکرد آنها را نشان دهد . شیشه هایی که آلودگی چندانی را به خود نمی گیرند و با بارش باران و یا تابش آفتاب کاملا تمیز می شوند . شیشه های خود تمیز شونده به دو روش سطح خود را از آلودگی پاک می کنند .

آشنایی با مکانیزم علمی شیشه های خود تمیز شونده : 

1) خاصیت فوتوکاتالیسی در شیشه خود تمیز شونده : 
لایه های متشکل از نانوکریستال های دی اکسید تیتانوم در فاز آناتاس با پرتو فرابنفش تحریک شده و باعث می شود الکترون اتم های سطحی با جذب فوتون برانگیخته شود، مولکول های اکسیژن هوا در برخورد با سطح این الکترون ها را می ربایند . در این حالت سطح ماده بسیار فعال می شود ، بطوریکه می تواند آب را نیز اکسید کند . به این دلیل این ماده در برخورد با مولکول های آلوده کننده که عموما مولکول های آلی کربنی هستند می توانند آنها را اکسید کرده ، به دی اکسید کربن آب و غیره تبدیل کند .

2) خاصیت فوق آبدوستی در شیشه های خود تمیز شونده : 

از یک دیدگاه مواد به دو دسته آبدوست و آبگریز تقسیم می شوند . مواد آبدوست معمولا دارای پیوندهای قطبی بوده و می توانند در تماس با مولکول آب آن را جذب کنند . اما مواد آبگریز بر خلاف دسته قبل دارای پیوند های غیر قطبی هستند . اتم های این مواد یکدیگر را جذب می نمایند و می توانند با مولکول های آلی پیوند خوبی برقرار کنند ، اما با آب و مواد قطبی پیوند برقرار نکرده و آب از سطح آن دور می شود .
دی اکسید تیتانیوم ماده ایست که می تواند در شرایطی حالت آبدوستی را در خود تشدید کند . چنانچه سطح این ماده با نور فرابنفش تحریک شود با فرایندی که در بخش قبل توضیح داده شد ، در مجاورت آب پیوند های اکسیژن این ماده شکسته شده و به پیوند هیدروکسیل تبدیل می شود . بنابراین هر اتم تیتانیوم روی سطح دارای دو گروه هیدروکسیل بوده و می تواند مولکول های آب را با پیوند هیدروژنی جذب نماید از این سطح این ماده خاصیت فوق آبدوستی به خود می گیرد . شیشه های خود تمیز شونده در برخورد نور ماورای بنفش فعال شده و با تجزیه مواد آلی یا ایجاد باندهای ضعیفا بین سطح مواد آلاینده به راحتی تمیز می شوند .

شیشه های سکوریت (نشکن) ساختمانی تخت

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت شیشه
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی