پاورپوینت آمار تحليلي

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت آمار تحليلي دارای 43 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

توزيع فراواني‌ها

توزيع نسبت‌ها

توزيع دو جمله‌اي

توزيع نرمال

نمونه‌هايي از متغيرهاي داراي توزيع نرمال

توزيع نمونه برداري

نمودار توزيع ميانگين‌ها در نمونه برداري

خصوصيات نمودار توزيع نمونه برداري

تخمين (Estimation)

مرور نمودار توزيع نمونه‌برداري

بازه اطمينان (Confidence Interval)

نمودار توزيع نرمال نشان‌دهنده‌ي بازه اطمينان

آزمون فرضيه

انجام آزمايش

شدت اختلاف

ريسك

مقدمه

آمار تحليلي (آناليز) در مقابل آمار توصيفي

مفاهيم اوليه در آمار تحليلي:

احتمال (Probability)

فراواني (Frequency)

نسبت (Ratio) و ميزان (Rate)

توزيع (Distribution)

اهميت توزيع نرمال

بسياري از شاخص‌هاي «كمي» و «پيوسته» در ساده‌ترين حالت، توزيع نرمال دارند، اما عوامل مختلفي باعث پيچيدگي توزيع فراواني شاخص‌ها و لذا فاصله گرفتن آن‌ها از حالت نرمال مي‌شوند.

اهميت توزيع نرمال: بسياري از روش‌هاي دقيق مقايسه آماري، براي  داده‌هايي كه از اين توزيع برخوردار باشند به كار مي‌روند.

توزيع نمونه برداري

اگر از يك جامعه ٧٠ ميليون نفري نمونه‌هاي ١٠٠٠ نفري بگيريم و ميانگين فشار خون سيستولي افراد هر نمونه را تعيين كنيم، اين ميانگين ها لزوماً با هم برابر نخواهند بود.

اين ميانگين ها لزوماً با ميانگين كل جامعه ي ٧٠ ميليون نفري نيز برابر نيستند.

اگر اين نمونه برداري را بار ها تكرار كنيم، مي‌توان براي اين ميانگين ها هم يك نمودار توزيع رسم كرد. به چنين نموداري اصطلاحاً «نمودار توزيع ميانگين‌ها» يا «نمودار توزيع نمونه‌برداري» نام مي‌دهيم.

تخمين (Estimation)

عملاًً مقدور نيست كه تمام جامعه را در يك نمونه‌گيري مورد بررسي قرار داد.

عملاً ممكن نيست كه نمونه‌گيري‌هاي كوچك‌تر را به دفعات كافي انجام داد تا نمودار توزيع نمونه‌گيري كامل شود.

در اكثر مطالعات علوم پزشكي اگر بتوان تخميني از ميانگين كل جامعه به دست آورد كه تا ٩٥٪ صحيح برآورد شود، اين تخمين را صحيح تلقي مي‌كنند و در بالين به كار مي‌برند.

محدوديت RR

40,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی