پاورپوینت گسترش عملكرد كيفيت دارای 21 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
سير تحول كنترل كيفيت
رضايت مشتري از ديدگه كانو
تعريف QFD
تاريخچه
اهداف به كارگيري QFD
مروركلي پروژه QFD
ماتريس هاي چهارگانه QFD
فرآيند QFD
آغاز فرآيند QFD-ساختن خانه كيفيت
خروجي ماتريس خانه كيفيت
مزاياي استفاده از QFD
مثالي از كاربرد QFDدرخدمات
1- خواسته هاي پايه و اساسي (BQ) BASIC NEEDS(QULITY)
2- خواسته هاي عملكردي (PQ) PERFORMANCE NEEDS
3-خواسته هاي انگيزشي (EQ) EXCITEMENT NEEDS
از نظر تاريخي ( QFD (Quality Function Deployment در ژاپن و بر اساس كنترل كيفيت جامع((TQM به وجود آمدو اولين مطالب مربوط به آن را دكتر شيگروميزونو و يوجي آكائو منتشر كردند
فرآيند گروهي منظم براي برنامه ريزي و طراحي محصولات جديد يا بهبود محصولات/خدمات با توجه به مسايل زير است:
1-تمركز روي نيازمنديهاي مشتري
2-استفاده از اطلاعات محيط رقابتي و نيازمنديهاي بازار
3-استفاده از گروهاي كاري
4-تدوين مستندات مشابه
توسعه محصول جديد
تنظيم كيفيت طراحي
شناسائي نقاط كنترلي
افزايش سهم بازار
انجام benchmarking براي محصولات رقابتي
تحليل اطلاعات كيفي بازار
شنا سائي گروه مشتريان محصول
تعيين ابزار هاي مورد استفاده جهت شنيدن نداهاي مشتري(VOC)
تحليل پروژه
تعيين مسئوليت هاي واحدهاي مختلف
1-ماتريس طرح ريزي محصول(تبديل نيازمنديهاي مشتري به نيازمنديهاي طراحي يا مهندسي)
2-ماتريس طرح ريزي قطعه(تبديل نيازمنديهاي طراحي يا مهندسي به ويژگيهاي قطعه يا محصول)
3-ماتريس طرح ريزي فرآيند(تبدئيل ويژگيهاي قطعه يا محصول به عمليات ساخت و توليد)
4-ماتريس طرح ريزي توليد(تبديل عمليات ساخت و توليد به عمليات خاص و كنترلهاي آن)
هدف از ماتريس خانه كيفيت:
الف)شناسائي و ارزيابي نيازمنديهاي مشتري
ب)شناسائي رابطه بين نيازمنديهاي مشتري و نيازمنديهاي فني محصول
پ)ارزيابي نيازمنديهاي فني محصول
ت)تنظيم اهداف كمي براي نيازمنديهاي فني محصول
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر