پاورپوینت کتاب کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت کتاب کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی دارای 238 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

فصل اول : مبانی کامپیوتر

فصل دوم : مدیریت داده ها در نرم افزار آماری SPSS

فصل سوم : تحلیل داده ها در نرم افزار آماری SPSS

فصل چهارم : آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews

مبانی کامپیوتر

علوم کامپيوتر را مي‌توان به دو دسته عمده سخت‌افزار و نرم‌افزار تقسيم‌بندي نمود:

الف ) سخت‌افزار

منظور از سخت‌افزار، قطعات و اجزائي فيزيکي و قابل لمس کامپيوتر نظير: موش‌واره “Mause“‌، صفحه‌كليد “Keyboard” و …، است كه اصلي‌ترين بخش‌هاي آن به‌‌ترتيب عبارتند از:

1- واحد پردازش مرکزي “CPU

2- واحد حافظه

3- تجهيزات جانبي (دستگاه‌هاي ورودي- خروجي)

ب ) نرم‌افزار

كه درحالت كلي به دو بخش تقسيم‌‌بندي مي‌شود:

نرم‌افزار سيستمي

نرم‌افزار‌ کاربردی

س‍‍يستم عامل

مهمترين و اساسي‌ترين نرم‌افزار در يک کامپيوتر، سيستم عامل آن است . سيستم عامل واسطه‌اي است که ارتباط اجزاي سخت‌افزاري کامپيوتر را با يکديگر برقرار مي‌کند، سيستم‌عامل همچنين رابط بين کاربر و سيستم کامپيوتري مي‌باشد.

نرم‌افزارهاي Microsoft Office:

Word

Excel

Power point

Access

 

Microsoft WORD:

Microsoft Word پيشرفته‌ترين واژه‌پردازي است که براي ريزکامپيوترها نوشته شده است. word يک واژه‌پرداز مي‌باشد که با استفاده از آن مي‌توانيد يادداشت‌ها، اعلاميه‌ها، نامه‌ها، تحقيق‌هاي دانشگاهي و حتي صفحات وب و… را ايجاد نماييد.

ويرايش همزمان چند سند

اگر مي‌خواهيد همزمان بر روي دو سند کار کنيد مثلاً قصد داريد اطلاعاتي از يک سند را جدا نموده و در يک سند ديگر بگذاريد با استفاده از گزينه Open در منوي File سند دوم (و يا حتي بيشتر )را باز کنيد دکمه هاي Ctrl+F6 را همزمان فشار دهيد تا بتوانيد از يک سند به سند ديگر به راحتي حرکت کنيد. براي نمايش همزمان دو (يا تعداد بيشتري )سند بر روي صفحه تصوير به گزينه Windows رفته گزينه Arrange All را فشار دهيد.

Microsoft Excel :

برنامه Microsoft Excel يک نرم افزار صفحه گسترده است که امکان سازماندهي به اطلاعات را در داخل ليستها فراهم مي‌آورد.به عنوان مثال مي‌توانيد با استفاده از برنامه Excel مجموع ميانگين با ماکزيمم مقدار فروش را در يک روز بخصوص مشخص نموده و سپس مجموع فروش در اين روز را با مجموع فروش در روزهاي ديگر همان هفته با يکديگر مقايسه نمائيد.

رسم نمودارها در Excel

کاربرگ ها مي‌توانند مقدار زيادي داده را در خود جاي دهند امّا در بسياري از اوقات مي‌توانيد با استفاده از نمودارها نماي بهتري از داده‌ها ارائه دهيد در اکسل امکاناتي جهت نمايش دادن داده‌هاي موجود در کاربرگ‌ها توسط نمودارها آن هم به شکلي حرفه‌اي مهيا شده است.

خانه‌هايي را که قرار است داده‌هاي آنها به شکل گرافيکي نشان داده شود را انتخاب کنيد سپس از ابزار استاندارد روي ابزار Chart Wizard  کليک کنيد تا صفحه‌اي مطابق شکل ظاهر شود.

Microsoft PowerPoint  :

از اين نرم‌افزار جهت تهيه صفحات معرفي (Presentation) تأثير گذار استفاده مي‌شود.

تعريف صفحات معرفي (Presentation)‌: صفحات معرفي به اسلايدهايي اطلاق مي‌شود که جهت ارائه کارها و نتايج تحقيقات و مقالات در کنفرانس‌ها و کلاس‌هاي درس و ديگر مجامع عمومي استفاده مي‌شود.

Microsoft Acces :

Access عبارت است از مجموعه‌اي سازمان‌دهي شده از اطلاعات كه به يك موضوع مربوط مي‌شوند. با استفاده از Access مي‌توانيد با حجم بالايي از اطلاعات، به آساني كار‌ كنيد. مايكروسافت اكسس به شما اين امكان را مي‌دهد كه پايگاه داده‌اي ايجاد و مديريت كنيد و اين اطلاعات را روي كامپيوتر خود ذخيره كنيد و به روش‌هاي مختلف مرتب نمائيد.

ركورد، فيلد، جدول :

براي درك فيلد- ركورد و جدول فرض كنيد تمام مشخصه‌هاي يك خودرو را مي‌خواهيم ثبت كنيم. خصيصه‌ها و مشخصه‌هاي خودرو شامل: رنگ، تعداد چرخ، نوع موتور و…، فيلد ناميده مي‌شود.

به مجموعه اطلاعات موجود در خودرو، ركورد يك خودرو مي‌گويند، و به مجموعه ركوردها جدول مي‌گويند، درواقع اطلاعات مربوط به خودروهاي مختلف تشكيل جدول مي‌دهد. مجموعه‌اي از جداول تشكيل يك پايگاه اطلاعاتي يا بانك اطلاعاتي را خواهند داد.

پسوند فايل‌هاي Access  :

فايل‌هاي پايگاه داده‌اي Access  به.mdb ختم مي‌شوند.

پنجره Data base  :

در قسمت Object  پنجرهData base   عبارات زير ليست شده‌اند:

Tables,Queries,Forms,Report

نماي Database

در نماي Data base اطلاعات مرتب‌شده هر فيلد را در ستون‌ها و اطلاعات هر ركورد را در رديف‌ها مي‌بينيد.

نماي Form

نماي Form همه اطلاعات يا قسمتي از آنها را در يك ركورد نشان مي‌دهد.

نماي Design

محتواي Design با توجه به نوع شئ آن متفاوت است‌. اين نما همه ابزارها و گزينه‌هاي طراحي جهت ايجاد يك شئ را ارائه مي‌كند.

مديريت داده‌ها در نرم‌‌افزار آماري SPSS

40,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت کتاب کاربرد کامپیوتر
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی