پاورپوینت ژئومورفولوژی دینامیک

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت ژئومورفولوژی دینامیک دارای 177 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

فصل اول : تخریب و هوازدگی

فصل دوم :فرایند های حمل بر سطح دامنه ها

فصل سوم: عوامل مهم حمل

فصل چهارم : اشکال مهم تراکمی آبهای جاری

فصل پنجم : نیمرخ تعادلی طولی بستر

فصل ششم : یخچالها

فصل هفتم : فرسایش بادی قسمت اول

فصل هشتم : فرسایش ساحلی

فصل نهم : فرسایش انسانی

فصل اول : تخریب و هوازدگی

اهداف مرحله ای:

آشنایی با فرایند های اولیه فرسایش – نا پایداری و عملکردهای فرسایشی

شناسایی ویژگی های سنگ شناسی

تشخیص انواع تخریب فیزیکی – فیزیکو شیمیایی و زیستی،انحلال

اهداف آموزشی

دانشجویان با فرایند های تخریب و هوازدگی ، جابجایی در سطح دامنه ها – عوامل عمده حمل –اشکال تراکمی آبهای جاری – تغییر نیمرخ تعادل – عملکرد یخچالها وحرکات آنها – عملکرد با دوفرمهای حاصله – سطوح ساحلی ونهایتأ فرسایش انسانی آشنا می شوند.

مفاهیم بنیادین تخریب و هوا زدگی

تخریب به مجموعه روندهایی اطلاق میشود که از طریق تغییرات درجه حرارت (ترموکلاستی) یخ شکافتگی (کریوکلاستی) فرایند های شیمیایی وهمچنین فعالیتهای زیستی سنگ اولیه تخریب و آماده حمل می شود.

امکانات تشخیص فرایند های اصلی فرسایش

مشاهده تجمع رسوبات در کف چاله ها و دشت ها

مطالعه آزمایشگاهی رسوبات به عنوان مثال رس سنجی وتشخیص بستر های دریاچه های قدیمی

مشاهدات لحظه ای در مورد فرایند های سریع فرم ساز مانند سیل

فرایند های اصلی فرسایش

فرایند های اصلی فرسایش به دو گروه عمده عناصر اقلیمی شامل آب و دما به همراه عوامل زیستی و شرایط سنگ شناسی وابسته است.

عوامل ژنتیکی تخریب سنگ ها

مهمترین ویژگی های فیزیکی سنگ ها که مستقیما بر شدت تخریب آنها توسط عوامل اقلیمی و زیستی اثر میگذارد شامل:

رنگ ، اندازه دانه ها ، شکل ظاهری ، نسبت تراکم ، میزان نفوذ پذیری و وجود درزها و شکاف های سنگ می باشد.

نقش ترکیب کانه شناسی در پایداری سنگ ها

ترکیب کانه شناسی سنگ ها نقش عمده ای در پایداری فرم ها دارند.سنگ های آذرین که بخش عمده ای از عناصر آنها را کانی های پایدار مانند کوارتز می سازند از پایداری بیشتر نسبت به فرمهای که عناصر اولیه آنها را مارنها و ژیپسها تشکیل میدهند برخوردارند.

رفتارهای مکانیکی هوازدگی

رفتارهای مکانیکی هوازدگی و تخریب در طبیعت به صورت متلاشی شدن حرارتی (ترموکلاستی) و فرو پاشی آبی (هیدرو کلاستی) وتخریب ناشی از رشد بلورهای نمک در داخل خلل و فرج سنگها (هالو کلاستی) مشاهده می شود.

تخریب حرارتی

در تخریب حرارتی چنانچه تغییرات حرارتی بدون حضور آب انجام گیرد فرایند های حاصل را  ترموکلاستی  و چنانچه یخ زدگی آب در خلل و فرج سنگ های عامل تخریب باشد کریوکلاستی  نام دارد.

تفریق کانی های فلدسپات و کوارتز

تفریق کانی های فلدسپات و کوارتز در سنگهای آذرین در فرایند های تخریبی حرارتی باعث ایجاد دانه های مختلف الاندازه می شود. آرن ها نمونه های از این تخریب به شمار میروند.

یخ زدگی در درون سنگ ها

یخ زدگی در درون سنگ ها به بستر های اولیه مانند نسبت تخلخل و شکافها موجود ، بافت وساختمان سنگ ها وابسته است . لیمون سازی حاصلی از وجود شکاف های زیاد در فرایند میکروژلی فراکسیون و تولید قطعات بزرگ آهگی نتیجه ماکروژلی فراکسیون است.

هیدروکلاستی

جذب وتخله آب توسط کانی های مختلف باعث نوعی از تخریب می شود که هیدروکلاستی نام دارد. در روند های انقباضی و انبساطی در کانی های رسی با پتانسیل جذب بالای آب مانند مونت موریونیت باعث تخریب آنها می شود.

روند های فیزیکوشیمیایی تخریب

روند های فیزیکوشیمیایی تخریب به دو شکل عمده انحلال و هوازدگی شیمیایی قابل مشاهده است.

هوازدگی شیمیایی

هوازدگی شیمیایی فرایندی است که در طی آن تحت تاثیر آب و دما یک کانی تبدیل به یک ماده معدنی دیگر شود،اکسید شدن آهن،تبدیل شیستهای گرانیتی به خاک رس نمونه های از عملکرد است.

تاثیر عوامل اقلیمی بر هوا زدگی

50,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی