پاورپوینت پیاده روهای شهر

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت پیاده روهای شهر دارای 43 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

معضلات و مشکلات پیاده روهای شهرهای ایران

وضعیت نامناسب پلهای انهار و جوی ها

وجود موانع ، اشیاء و زباله در مسیر

کفسازی نامناسب و عدم توجه به فونداسیون

کفسازی نامناسب و عدم توجه به فونداسیون

نقاط مبهم در محل عبور از خیابان ها

عدم توجه به تردد معلولین در مسیرها

وضعیت قرار گیری نامناسب و یا عدم وجود ایستگاه اتوبوس

نمونه هایی از کف سازی ها و مواد و مصالح به کار رفته در ساخت پیاده رو

نمونه پیاده رو های طراحی و اجرا شده

اصول طراحي پياده راه ها براساس مباني توسعه پايدار

حرکت پیاده طبیعی ترین، قدیمی ترین و ضروری ترین شکل جابجایی انسان در محیط است و پیاده روی هنوز مهمترین امکان برای مشاهده مکانها، فعالیتها و احساس شور و تحرک زندگی و کشف ارزشها و جاذبه های نهفته در محیط است.

به طور کلی می توان حرکت پیاده را به هفت فعالیت مختلف تقسیم کرد که عبارتند از: قدم زدن، ایستادن، نشستن، درازکشیدن، دویدن، بازی کردن و تماشا کردن.

پیاده روی دارای اهمیت اساسی در ادراک هویت فضایی، احساس تعلق به محیط و دریافت کیفیتهای محیطی است. چهره شهر بیشتر از طریق گام زدن در فضای شهری احساس می شود.

در دو سه دهه اخیر، در نتیجه اوج گیــری و حــاد شدن مشکــلات

شهری مثل آلودگی محیط زیست، دشواری رفت و آمد، ناامنی راهها، انحطاط مراکز تاریخی شهرها، افت کیفیت فضاهای شهری، افول ارزشهای بصری و… واکنش گسترده ای علیه سلطه حرکت موتوری و کاهش تحرکات پیاده در جهان به وجود آمده است.

در این زمینه، بــازیابی و تــوسعه فضـــاهـــای پیـــاده به یکی از محورهای برنامه ریزی و طراحی شهری بدل شده که از آن به عنوان ”جنبش پیــاده گستری“ یـاد می شود.

جنبش گسترش فضاهای پیاده، نه تنها سیمای کالبدی شهرها

را عوض کرده، بلکه تغییـرات نوینی در کیفیت زندگی شهری و رفتار اجتماعی و فرهنگ مردم به وجود آورده است. همچنین الگوها و روش های جدیدی برای حل مسایل شهری ارایه داده که باعث تحولی عمیق در نظریه ها و روشهای شهرسازی، به ویژه در عرصه ساماندهی فضاهای شهری شده است.

پیاده روها علاوه بر نقش ارتباطی و دسترسی، مکانی امن و راحت برای تماس اجتماعی، گردش و تماشا و… فراهم می آورد. در پیاده روها، آزادی عمل انسان پیاده، برای توقف، مکث، تغییر جهت و تماس مستقیم با دیگران بسیار زیاد است.

از این رو شهروندان به تدریج به حضور در شهر و انجام فعالیتهای مدنی عادت کرده و زمان بیشتری را در فضاهای شهری می گذرانند و این به نوبه خود به بهبود و ارتقاء فرهنگ و عادات شهر نشینی از جمله رعایت حقوق دیگران و احساس مسئولیت در برابر جامعه کمک می کند.

پیاده روها، محل حضور همه شهروندان و مشارکت آنان در زندگی جمعی شان می باشد. این فضاها در مقیاس همه شهر عمل کرده و پذیرای گروه های مختلفی از شهروندان می باشد.

”سرزندگی“ و ”انعطاف“ از ویژگیهای اساسی و اصلی پیاده روها است، از این رو می بایست در پیاده روها همواره زندگی اجتماعی در جریان باشد. این فضا همچنین می بایستی بتواند جاذب طیف وسیعی از شهروندان بوده و خود را همواره با رویدادهای درون خود هماهنگ سازد.

معضلات و مشکلات پیاده روهای شهرهای ایران

پیاده روها، نامنظم، باریک، پر ازدحام و پلکانی هستند.

پیاده روها، نامنظم، باریک، پر ازدحام و پلکانی هستند.

عابرین به اجبار از سطوح سواره رو برای عبور مرور با ایمنی صفر حرکت می کنند.

نمونه هایی از کف سازی ها و مواد و مصالح به کار رفته در ساخت پیاده رو

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی