پاورپوینت هفت سین

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت هفت سین  دارای 11 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

سین اوّل: سبزه

سین دوم: سمنو

سین سوم: سنجد

سین چهارم: سیر

سین پنجم: سماق

سین ششم: سیب

سین هفتم: سرکه

نوروز، تنها جشن بازمانده از ایران باستان است که رنگ‌وبویی اسلامی به خود گرفته.

افسانه‌های قدیمی، جمشید، چهارمین پادشاه پیشدادی را بنیانگذار نوروز می‌دانند. کسی که محبوبیتش باعث شد بنای باشکوه تخت‌جمشید با نام او خوانده شود.

تخت‌جمشید برای برگزاری جشن‌های نوروزی ساخته شده. که این امر اهمیت جشن نوروز در دوره‌ی هخامنشیان را نشان می‌دهد.

نوروز به هنگام اعتدال ربیعی (برابری شب و روز) و در روز اول فروردین آغاز می‌شود.

نماد سال کهنه، «عجوزه خانمی» است که همیشه به هنگام تحویل سال به خواب می‌رود و از دیدار «عمو نوروز»، نماد سال جدید، محروم می‌ماند. و به شوق دیدار او، یک سال دیگر انتظار می‌کشد. این‌ها توجیهات یک افسانه‌ی اصفهانی برای گردش سال‌هاست.

نامگذاری سال‌ها به نام حیوانات، از طالع‌بینی چینی سرچشمه می‌گیرد و ریشه‌ی ایرانی ندارد. اگر سال تولدتان را بر عدد 12 تقسیم کنید، باقی‌مانده، حیوان سال تولتان را مشخص می‌کند

با پیشنهاد جمهوری آذربایجان، مجمع عمومی سازمان ملل ۲۱ ماه مارس(مصادف با اول فروردین) را به‌عنوان روز جهانی عید نوروز، با ریشه‌ی ایرانی به‌ رسمیت شناخت و در تقویم خود جای داد.

بیش از 300 میلیون نفر در جهان، نوروز را جشن می‌گیرند. کشورهایی که نوروز در آن‌ها جشن ملی است

ایرانیان اعتقاد داشتند در شب آخرین چهارشنبه‌ی سال، روان درگذشتگان راه خانه را پیش می‌گیرند تا نوروز را در کنار خانواده باشند. برای همین بازماندگان آتش روشن می‌کردند تا رفتگان راه خانه را گم نکنند.

5,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت سیر
  • برچسب ها : , , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی