پاورپوینت هتل سونگ جیانگ

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت هتل سونگ جیانگ دارای 39 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

معرفی سایت  پروژه…

نظریه ی ارگانيك

ایدئوگرام

استفاده از انرژی گرمایی زمین

اسکیس های پیش طرح

مقطع پیش طرح  اولیه

نمای دید شب

اتاق کنفرانس ها

رستوران

فضاهای بدن سازی

اتاق سوئیت ها

نمای ورودی هتل

نمای ورودی محل کنفرانس ها

نمای هتل در معدن سنگ

معرفی سایت  پروژه

طراحی این هتل و مجموعه تفریحی، درست بر خلاف آنچه است که از چینی‌ها سراغ داریم؛ برای ساخت مجموعه‌ای پر زرق و برق و مجلل است که قرار است به جای اینکه سر به آسمان بساید، در ته یک دره ساخته شده و یکی از نشانه‌های رنج بشر در طبیعت را از میان ببرد.

به ظاهر شرایط برای چینی‌ها تا اندازه‌ای تغییر کرده که قرار است زخمی که در راه توسعه یافتن کشورشان بر طبیعت تحمیل کرده بودند، تبدیل به مجموعه‌ای تفریحی و زیبا کنند. دره‌ای که نشانه رنج سال‌های گذشته مردم این منطقه نیز هست؛ اما قرار است در آینده، زمینه‌ساز تفریح دیگران شود.

نظریه ی ارگانيك :

همه فرم هاي طبيعي پويا (ديناميك) هستند.

نيروها وفشارهايي كه در ساختار يك حيوان دخيل هستند كشش ماهيچه ها و مفاصل هنگاميكه موجود حركت مي كند .

طرح رشد و گسترش كه در فرم گياهان و صدف ها ديده ميشود تصويري از يك شكل زنده است اگر يك كار هنري بخواهد بيان كننده باشد،بايد به صورت ارگانيك ساخته شود، اجزاء آن نمي توانند به صورت بخش هايمجزا باشند.

بلكه آنها بايد در يك سيستم پويا ، شكل پذير در يكديگر ادغامشده باشند. بيان در معماري بايد در حل كردن نيروهاي فيزيكي كه در يك كالبدارگانيك عمل مي كند، صورت گيرد

ایدئوگرام

توجه به قابلیت های سایت (معدن متروکه سنگ و دریاچه مصنوعی و آب وارژی گرمایی زمین ).

طراحي اين بنا همچون آفرينشي دلنشين، معماري پويا را با طبيعت جاندار تلفيق كرده.

طرح مذكورتركيبي فوق العاده جذاب و ناگسستني را با محيط پيرامون خود برقرار كرده،ساختمان و سايت آن با هم ادغام شده به گونه اي كه ساختمان با عناصر كاملاً مدرن خود با طبيعت پيرامون تركيب و شكلي واحد به خود گرفته. طرح تا حد زيادي كامل و بي نقص ارائه شده است.

تابستان 2008 چين شاهد برگزاريه المپيك است و اين عاملي مهم در جذب گردشگر خارجي ومطرح شدن هر چه بيشتر اين سرزمين است.

يكي از نكات جالب و حائزاهمتي درباره ي اين هتل محل قرار گيري آن در سايت مي باشد. اين مكان معدني متروكه است كه هتل نيز در همين قسمت جا گذاري شده است. فرم كلي طرح پيشنهادي از طرف شركت اتكينز بسيار ارگانيك و در واقع همسو با طبيعت انتخاب شد.

توجه به معماري چين که از گذشته ارتباط تنگاتنگي با طبيعت داشته …

سكونتگاههاي چين گودالهايي هستند كه به صورت دايره ساخته شده اند و روي آن را با شاخ وبرگ پوشانده اند”. كه رفته رفته اين فرم به شكل تكامل يافته و امروزي خودتبديل شده. معماري چين از گذشته ارتباط تنگاتنگي با طبيعت داشته

فرم كلي بنا به طرزي دلنشين حال و هواي كارهاي معمار فقيد امريكايي فرانك لويد رايت را دارد. فرم قسمت اصلي مجموعه تا حدي شكل مدور و حلزوني شكل موزه گوگنهايم نيويوركرا در ذهن تداعي مي كند و آبشار مصنوعي به كار رفته در طرح همانند خانه يآبشار اثر رايت زيبا و خاطره انگيز است

الهام از سخن رایت :

هیچ خانه ای نباید روی تپه باشد , بلکه باید متعلق به آن باشد , تا تپه و خانه بتوانند باهم زندگی کنند و خوشحالی هر دو نمود کامل پیدا کند .

استفاده از انرژی گرمایی زمین

انرژي هاي مصرفي اين مجموعه اكثراً از راه هاي طبيعي برآورده مي شود كه اين مسئله در زماني كه جهان با بحران گرمايش كره زمين و عوامل مخرب زيست محيطي رو به روست بسيار حائز اهميت مي باشد.

از جمله ویژگی‌های جالب این مجموعه تفریحی، طراحی سبز آن است، به گونه‌ای که طبیعت تا پشت بام آن ادامه یافته و نمای شیشه‌ای گسترده آن سبب خواهد شد که در روز، کمترین نیاز به مصرف برق و در فصول گرم و سرد، کمترین نیاز به سیستم گرمایشی و سرمایشی باشد.

طراحان از تأمین منبع آب برای حفظ دریاچه‌ای که فعلا در ته این معدن روباز شکل گرفته نیز غافل نمانده‌اند تا سرانجام به این جمع بندی برسند که شاخه‌ای کوچک از یک رودخانه را در نزدیکی این منطقه جدا و به سمت مجموعه تفریحی هدایت کرده و با خلق یک آبشار زیبا، کاری کنند که دریاچه مجموعه همیشه برای قایقرانی و انجام دیگر ورزش‌های آبی آماده باشد

آبشار مصنوعي ارائه شده در این طرح  با آنكه از فلز و شيشه ساخته شده و قالبي مدرن دارد , اما به طور قابل قبولی با طبيعت همگون شده است .

آبشار قرینه مصنوعی دیگری هم خواهد داشت که از شیشه تشکیل شده و به صورت برجسته در نمای عمارت قرار دارد؛ آبشاری ساخته شده از شیشه و نور که در شب و روز متفاوت به نظر می‌رسد و گویی، همیشه از بالای ساختمان مجموعه تفریحی در حال سرازیر شدن است. این در حالی است که نمای عمارت برای ناظرین درون دره، بی شباهت به سازه سدها نیست و از این دید، آبشار شیشه‌ای، حکم بخشی را در سد خواهد داشت که به آن «گالری» می‌گویند و محل هدایت آب به سمت توربین‌ها و پایین دست سازه است.

طراحی این آبشار دوم از یک نظر دیگر هم جالبه نظر می‌رسد؛ کافی است راستای آن را در بالا دست عمارت تعقیب کنیم تا به سردر زیبای ورودی مجموعه تفریحی برسیم که روبه‌روی پارکینگ قرار خواهد گرفت.

به ظاهر شرایط برای چینی‌ها تا اندازه‌ای تغییر کرده و قرار است، دره‌ای را که در مسیر توسعه یافتن کشورشان، همچون زخمی بر طبیعت تحمیل کرده بودند، به مجموعه‌ای تفریحی و زیبا تبدیل کنند؛ آیا با ساخت این مجموعه تفریحی زیبا، کسی به یاد خواهد آورد که خاک این منطقه با دستان کارگرانی زحمتکش استخراج شده و در قالب محصولات گوناگون، به سراسر جهان راه یافته یا خیر؟!

پوشش بام ساختمان با چمن , باعث زيبايي و ارتباط هر چه بيشتر اين ساختمان با محيط اطراف خود شده , آنچنان كه تفكيك بنا و بستر طبيعي منطقه امري ناممكن گردیده.

درياچه مصنوعي مقابل هتل نیز منظره اي زيبا و خيال انگيز را به وجودآورده كه در نوع خود بي نظیر است.

جاده هاي ارتباطي قرار گرفته در سايت كه دور تا دور هتل و درياچه مصنوعي قرار دارند با به وجود آوردن مسيري تاكيدي سعي بر به نمايش گذاشتن فرم ساختمان هتل دارند.

اسکیس های پیش طرح

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل
  • پاورپوینت نمونه های مشابه هتل
  • برچسب ها : , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی