پاورپوینت مهارت مديريت خشم

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت مهارت مديريت خشم دارای 11 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

خشم چيست؟

باورهاي درست و نادرست در مورد خشم

علائم هشدار در مورد خشم

موقعيت هاي خشم برانگيز

روش هاي مديريت خشم

خشم چيست؟

خشم احساسي است كه به صورت جسماني و هيجاني ابراز مي‎شود. خشم واكنش طبيعي ارگانيسم نسبت به شرايطي است كه فرد دچار ناكامي مي‎شود. اين احساس مي‎تواند از يك احساس خفيف ناخوشايند شروع شده و تا يك احساس شديد عصبانيت را در برگيرد.

با اينكه خشم احساسي طبيعي و لازم است، ولي وقتي شدت آن خيلي زياد باشد، در موارد زيادي اتفاق بيفتد، و نحوه ابراز خشم توسط فرد مناسب نباشد، مي‎تواند مشكل‎ساز شود.

– در كدام يك از موارد ذكر شده فرد مزبور حق داشته عصباني شود؟

– در كدام يك، عصباني شدن به ضرر وي بوده است؟

– در كدام يك از موارد، رفتار فرد عصباني مناسب بوده است ؟

– اگر در يكي از موارد، مشكلي براي فرد پيش آمده، اين مشكل به علت عصبانيت وي بوده يا رفتار ناشي از عصبانيت؟

علائم هشدار در مورد خشم

افزايش ضربان قلب

افزايش فشار خون

گشاد شدن مردمك چشم

منقبض شدن عضلات

تغيير رنگ چهره

داغ شدن يا يخ كردن

بيحس شدن برخي قسمت هاي بدن

تغيير تنفس

موقعيت هاي خشم برانگيز

قطع شدن يك كار مورد علاقه

مورد ظلم واقع شدن

مسخره يا تحقير شدن

قرار گرفتن در معرض پرخاشگري از جانب ديگران

روش هاي مديريت خشم

5,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مديريت بيماران پرخاشگر
  • پاورپوینت خشم در كودكان
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی