پاورپوینت شرکت کاله دارای 8 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.
همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.
بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.
تاریخچه
برند کاله
چشم انداز شرکت کاله
خط مشی کیفیت شرکت فرآورده های لبنی کاله
اهداف شرکت
نوع آوری شرکت
پهنه گستردگی شرکت
محصولات شرکت
ماتریس ارزیابی عوامل داخلی(IFE) شرکت لبنی کاله
تحلیل IFE
ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) شرکت لبنی کاله
تحلیل EFE
ماتریس SWOT شرکت لبنی کاله
ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک (QSPM)
اولویت استراتژی ها
نتیجه گیری و پیشنهادات
شرکت بعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان فرآورده های لبنی و گوشتی کشور و یکی از شرکتهای شناخته شده در سطح جهانی، فعالیت تولیدی خود را از سال 62 در شهرستان آمل آغاز نمود و از همان آغاز با در پیش گرفتن سیاست تولید محصولات ممتاز و در سطح جهانی و تلاش جهت حفظ کیفیت، توانست به سرعت اعتماد و اعتبار ویژهای نزد مصرف کنندگان نهایی و سازمانهای ناظر بهداشتی و کیفیتی کسب کند. به نحوی که فرآوردههای تولیدی شرکت علاوه بر ایران در سایر کشورهای منطقه نیز با اقبال عمومی مصرفکنندگان روبرو شده است.
1369: ایجاد ایستگاه سلامتی شیر در سطح گسترده
1370: تاسیس شرکت فرآورده های لبنی
1371: توسعه خط تولید کاله لبنی (محصولات بستنی)
1372: توسعه خط تولید کاله لبنی (محصولات پنیر)
1373: توسعه خط تولید کاله لبنی (محصولات UHT)
1375: توسعه خط تولید کاله لبنی (شیر خشک و پودرهای صنعتی مثل پودر آب پنیر)
1385: ایجاد واحدهای کسب و کار استراتژیک شرکت کاله لبنی
1387: تاسیس شرکت لبنیات کاله تهران
1388: تاسیس شرکت توزیع و فروش بانی چاو
كاله در گویش طبری خود به 2 معناست: نخست، به معنای زمینی كه در آن چیزی كشت نشده و مملو از درخت ها و گیاهان خودرو است و در معنای دوم به نوك پستان گاو یا گوسفند اطلاق می شود كه این نام خود بازگو كننده اصالت و كلمه ای بس شیرین و آشنا در خطه سر سبز شمال است. نام شركت كاله در صنعت فرآورده های لبنی نیز مترادف كیفیت ، اصالت و تنوع است.
تبدیل شدن به رهبر بازار لبنیات، حضور محصولات ما در تمام لحظات زندگی مردم
به وجدآوردن مشتري ازطريق بهبود مستمر با توجه به كار تيمي، صداقت، کیفیت، خلاقیت و نوآوري كاركنان شركت
احترام به مردم و خدمت به مردم، ایجاد نام نیک در ذهن مردم
با تداوم سیاست توسعه و ورود به عرصه رقابت جهانی، استفاده از روشهای مدرن مدیریت بهره وری KAIZEN، تعالی سازمانی EFQM، مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، سیستمهای جامع اطلاعاتی، شبکههای پیشرفته توزیع و بسیاری از تکنیکهای روز مدیریت در دستور کار شرکت قرار گرفته است. به نحوی که توانایی آتی شرکت را در ارائه خدمات و محصولات برتر افزایش دهد. شرکت فرآورههای لبنی و گوشتی کاله همواره به چیزی فراتر از خواستههای مشتریان خود میاندیشد.
شرکت کاله در راستای جلب و حفظ رضایت مشتریان و بهبود مستمر و اثربخش سیستم مدیریت کیفیت اهداف ذیل را مدنظر دارد:
جلب رضایت کلیه مشتریان
افزایش توان رقابتی و استمرار آن جهت کسب بیشترین سهم بازار
ارائه محصول با کیفیت در تمامی گروههای لبنی منطبق بر استانداردهای ملی و کارخانهای
طراحی و تولید و توزیع محصولات به صورت کاملا بهداشتی و به موقع
توزیع محصولات تولید شده به تمام نقاط کشور و تسهیل دسترسی کلیه مشتریان
ایجاد و ارتقاء فرهنگ مصرف محصولات متنوع لبنی در سطح جامعه
در شرکت لبنی کاله هماکنون سه واحد کسب و کار پنیر، محصولات پاستوریزه و فرادما (UHT) وجود دارد که هریک از این واحدها با نوآوری خود، با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات را در حجم تولید بالا به بازار عرضه مینمایند. تمامی خطوط تولید این کارخانه به نحوی انعطاف پذیر طراحی شدهاند که مواد اولیه از ورودیهای مختلف وارد خط تولید شده و محصولات متنوع خارج گردند. به طوری که تنها از طریق یک خط تولید گاه بیش از ۲۰ محصول تولید میشود. محصولات لبنی شرکت کاله در حال حاضر بیش از ۱۷۰ عدد میباشد که در برنامههای توسعه در آینده نزدیک تا دوبرابر افزایش خواهد یافت. این تعداد محصول در صنعت لبنی کشور یک رقم بینظیر به حساب میآید. همچنین بسیاری از محصولات در صنعت لبنی کشور مانند پنیر آمل، ماست میوهای و سون، کفیر توسط کاله برای اولین بار ارائه شدهاست.
وسعت کارخانه لبنی کاله ۱۵ هکتار است که از بزرگترین کارخانهها در صنایع کل ایران محسوب میگردد. از طرفی، کاله توانستهاست با جذب شیر روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن به عنوان بزرگترین قطب اصلی جذب شیر در کشور مطرح شود. به علاوه شرکت کاله به عنوان اولین کارخانه لبنی که توزیع سراسری فرآوردههای لبنی را در دستور کار خود قرار دادهاست. هماکنون با استفاده از پخش مویرگی و با بیش از ۲۴ شعبه محصولات خود را از آذربایجان تا هرمزگان توزیع مینماید. روزانه بیش از ۴۰۰۰ نفر در بخشهای گوناگون شرکت درحال فعالیت هستند تا بیش از ۶۵۰ تن انواع فرآوردههای لبنی را به دست مصرف کننده نهایی برسانند. محصولات کاله سبب شدهاست که بخش عمدهای از تولیدات این شرکت به خارج از ایران بیشتر به اروپا صادر شده و این شرکت در طی سالیان گذشته به صورت مستمر به عنوان صادر کننده نمونه صنایع غذایی انتخاب شدهاست.
شرکت فرآورده های لبنی کاله جز اولین شرکت هایی می باشد که اقدام به پخش محصولات خود به صورت مویرگی (بدون واسطه) به سوپرمارکت های سطح کشور نموده است. هم اکنون بیش از 25 شعبه فروش و پخش در استان های مختلف کشور زیر نظر سازمان فروش مشغول به فعالیت بوده و نزدیک به 65000 سوپرمارکت به طورمستقیم محصولات کاله را از این سازمان تامین می نمایند.
پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر