پاورپوینت سنگ مصنوعی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت سنگ مصنوعی دارای 20 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

سنگ مصنوعي چيست؟

ترکیبات سنگ مصنوعی

مزایای سنگ مصنوعی نسبت به سنگ طبیعی

چگونگی پیدایش سنگ مصنوعی

کامپوزیت ها

انواع سنگ‌هاي مصنوعي

انواع طرح‌هاي سنگ‌هاي مصنوعي

ويژگي‌هاي سنگ‌مصنوعي

مراحل تولید سنگ‌ مصنوعی

تکنولوژی ساخت سنگ مصنوعی

سنگبري و تكنيك‌هاي آن

سنگ مصنوعي چيست؟

سنگ مصنوعی نامی برای انواع مختلف محصولات سنگ مصنوعی است که از قرن ۱۸ استفاده می‌شود. آنها در ساخت و ساز ساختمان، کار مهندسی راه و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. سنگ‌های مصنوعی حاوی طرح‌های گوناگون و دارای سطحی یکسان، با بدنهٔ خود می‌باشند. این فرآورده با آمیزه‌ای از ترکیبات پلیمری، افزودنیهای شیمیایی ساخته شده و پدیده‌ای است که به طور یکجا واجد خصوصیات زیبایی سنگ طبیعی، آسان تراشی چوب و پاکیزگی سرامیک می‌باشد.

ترکیبات سنگ مصنوعی

سنگ‌های مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ‌های طبیعی با مواد فزاینده دیگر به‌دست می‌آیند که به آنها وزن کمتری داده و در نتیجه نصب آنها سریع‌تر می‌شود. برای آنکه بدانیم سنگ‌های مصنوعی از چه چیز ساخته شده‌اند به اختصار می‌توان گفت که این سنگ‌ها از ترکیب سیمان، رس‌ها، آگرگات‌های سنگ‌های ضایعاتی و خاک‌های سبک وزن ساخته می‌شوند. مواد به‌کار رفته در این سنگ‌ها تماماً کیفیتی مبتنی بر ملاحظات محیطی و انسانی دارند. رنگ‌دانه‌های اکسید آهن رنگ موردنظر را به این سنگ‌ها می‌دهد. ترکیبی که از این راه به دست می‌آید در قالب‌هایی ریخته می‌شود که دارای نقش و نگارهای سنگ‌های طبیعی می‌باشند و به این سنگ‌ها سیمایی کاملاً طبیعی می‌دهد.

مزایای سنگ مصنوعی نسبت به سنگ طبیعی

از نظر قیمت، سنگ‌های مصنوعی به مراتب قیمتی کمتر از سنگ‌های طبیعی دارند، چرا که کارهای دشواری که روی سنگ طبیعی برای رساندن آن به بازار و قابل استفاده کردن آن انجام می‌شود در مورد سنگ‌های مصنوعی غیرضروری می‌نماید و دارای وزنی کمتر و ضخامتی کوچکتر هستند که به ما این اجازه را می‌دهد که سه برابر سنگ‌های طبیعی بتوانیم آنها را به‌کار گیریم. علاوه بر اینها مقاومت ساختاری آنها در فونداسیون‌های خاص توانایی تحمل بارهای زیاد را به آنها می‌دهد. سنگ‌های مصنوعی در واحد مترمربعی برای قطعات تخت به فروش می‌رسند و بسته‌بندی آنها در جعبه‌های چوبی دستی انجام می‌شود.

چگونگی پیدایش سنگ مصنوعی

تكنولوژي توليد سنگ مصنوعي در ايتاليا پديد آمد و در همان دهه اولين كارخانه توليد سنگ مصنوعي در اين كشور شروع به فعاليت كرد. ايده پديد آمدن سنگ مصنوعي از آنجا شكل گرفت كه طراحان و آرشيتكت‌ها به منظور هر چه زيباتر كردن و چشم‌نوازتر كردن فضاها اعم از فضاهاي دروني و بيروني ساختمان‌ها و كف‌پوش‌ها و محوطه‌سازي‌هاي بيروني نياز به سنگهايي با فاكتورهاي مورد نظر خويش را احساس مي‌نمودند بعلاوه پيشرفت صنعت ساختمان و سليقه‌هاي مختلف اين نياز را بيان مي‌‌كرد كه سنگ‌هايي با طرح‌هاي مختلف و فاكتورهاي فيزيكي ومكانيكي كيفيت بالا و قيمت مناسب بايد در دست‌رس باشد.

کامپوزیت ها

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت پلاستیک و کامپوزیت
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی