پاورپوینت سزارین یا زایمان طبیعی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت سزارین یا زایمان طبیعی دارای 13 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

فواید زایمان طبیعی برای مادر و نوزاد

نوزاد و مادر

درد زایمان

اولین دیدار

فواید زایمان طبیعی برای نوزاد

شیر مادر

به طور كلی سزارین كه در واقع درمانی برای زایمان های مشكل و خطرآفرین محسوب می‌شود امروزه به علل مختلف در جوامع گوناگون و بویژه در شهرها رواج زیادی یافته است. دوره درد و ناتوانی نسبتاْطولانی مدت مادران وعوارض داروهای بیهوشی در نوزادان و مادران و نیز امكان پارگی رحم در زایمان های بعدی از معایب سزارین به شمار می آیند. از سوی دیگر پزشكان معتقدند سزارین تنها در موارد عدم امكان انجام زایمان طبیعی یا مواردی كه سلامت و زندگی مادر ، جنین یا هر دوی آنها در خطر است به عنوان روش زایمان نجات بخش است.

متخصصان زنان و زایمان معتقدند خطر زایمان سزارین بسیار بیش از زایمان طبیعی است و از این رو سزارین نباید اولین انتخاب باشد مگر به تشخیص پزشك متخصص هم اكنون دركشورهای پیشرفته نیز روز به روز از میزان سزارین ها كاسته و روش زایمان طبیعی با شیوه زایمان بدون درد جایگزین آن شده است حتی در كشورهای همسایه مانند :امارات ـ قطر ـ تركیه و حتی عراق از روش زایمان بی درد به وفور استفاده می شود.

فواید زایمان طبیعی برای مادر و نوزاد

درد و ناراحتی بخشی از زایمان است، اما با زایمان طبیعی، زنان احساس قدرت و رضایت بیشتری دارند و از حس مادر شدن لذت می برند.

نوزاد و مادر

در ماه آخر حاملگی، دهانه رحم نرم می شود. موقع زایمان، انقباضات رحم که باعث درد زایمان می شود، زیاد می گردد و جنین در لگن مادر جای می گیرد. دهانه رحم کشیده و باز می شود و جنین به طرف پایین حرکت می کند و می چرخد تا سر او به طرف پایین قرار گیرد. در ماه آخر حاملگی، دهانه رحم نرم می شود. موقع زایمان، انقباضات رحم که باعث درد زایمان می شود، زیاد می گردد و جنین در لگن مادر جای می گیرد. دهانه رحم کشیده و باز می شود و جنین به طرف پایین حرکت می کند و می چرخد تا سر او به طرف پایین قرار گیرد. اکسی توسین هورمونی است که در طی زایمان و بعد از آن نقش دارد. این هورمون بعد از باز شدن دهانه رحم و در طی زایمان آزاد می شود و باعث تسهیل زایمان و تحریک نوک سینه و آزاد شدن شیرمادر می شود.

درد زایمان

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت زايمان، وضع حمل و نفاس
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی