پاورپوینت ساخت و مدیریت پایگاه داده در SQL Server

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت ساخت و مدیریت پایگاه داده در SQL Server  دارای 15 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

توضیحاتی پیرامون پایگاه های داده سیستمی

ساخت پایگاه داده در یک سرور

کادر محاوره New Database صفحه General

کادر محاوره New Database صفحه Options

کادر محاوره New Database صفحه Filegroups

کادر محاوره New Database

توضیحاتی پیرامون پایگاه های داده سیستمی

اگر SQLServer را نصب کرده اید باید توجه داشته باشید که با نصب آن چند پایگاه داده نیز ساخته می شوندکه مربوط به خود سیستم SQLServer می باشند. به این پایگاه های داده پایگاه های داده سیستم می گویند که در شاخه System Databases نمایش داده میشوند. این پایگاهها عبارتند از:

ساخت پایگاه داده در یک سرور

اولین کاری که عموماً بعد از آشنایی با SSMS در آن صورت می گیرد ساخت پایگاه داده است برای این کار ابتدا باید مثل بخش قبل SSMS یا همان Sql Server Management Studio  را باز کرده و به یک سرور موتور پایگاه داده متصل شوید. بعد از این کار و باز شدن پنجره اصلی SSMS باید مراحل زیر را برای ایجاد یک پایگاه داده انجام دهید.

زیر شاخه های سرور را Expand کنید.

اولین گزینه، گزینه Databases می باشد آن را نیز Expand کنید.

در شاخه System Databases چند جدول مربوط به سيستم وجود دارد. براي ايجاد يک پايگاه داده جديد روي گزينه Databases راست کليک کنيد.

روي گزينه New Database کليک کنيد.

با این کار کادر محاوره New Database باز می شود.

در کادر محاوره New Database در سمت چپ چند قسمت مهم وجود دارد که اولین آنها قسمت Select a Page می باشد که شامل سه گزینه General, Options و Filegroup است.

با انتخاب هر کدام از این صفحات در سمت راست مشخصات و محتویات صفحه نمایش داده می شود. در ادامه مشخصات هر صفحه شرح داده میشود.

کادر محاوره New Database صفحه General

صفحه General مشخصات اصلی پایگاه داده را مشخص می کند که عبارتند از:

Database Name – نام پایگاه داده: در این قسمت نام پایگاه داده را وارد می کنیم.

Owner – مالک: در این قسمت می توان مالک پایگاه را مشخص کرد، مالک یک کاربر می باشد که باید نام آن را تعیین کرد می توان با انتخاب گزینه … در روبروی این مشخصه کاربر را مشخص کرد. کاربر بصورت پیش فرض همان کاربر مدیر می باشد.

Use Full-text Indexing: اگر این گزینه تیک داشته باشد امکان فهرست بندی داده های این بانک فراهم میشود (توسط خود سیستم).

صفحه General مشخصات اصلی پایگاه داده را مشخص می کند که عبارتند از:

در قسمت Database files ليست فايلهاي مربوط به اين پايگاه داده نمايش داده مي‌شود. بصورت پيش فرض دو فايل ايجاد شده است. يک فايل مخصوص اطلاعات موجود در پايگاه داده که با پسوند mdf ذخيره مي‌شود و يک فايل جهت ذخيره ثبت رويدادهاي مختلف (فايل Log) که با پسوند ldf ذخيره مي‌شود. با استفاده از دو دکمه Add و Remove که در پايين پنجره قرار دارند مي‌توانيد فايلهاي جديدي به پايگاه داده اضافه يا حذف نمائيد.

هر یک از مشخصه های فایل ها برای تنظیم شرایط یک فایل باید بررسی شود این مشخصه ها عبارتند از:

Logical Name: نام منطقی فایل

File type: نوع فایل

FileGroup: گروه فایلی

Initial Size (MB): میزان حجم اولیه فایل

Autogrowth: میزان حد رشد خودکار فایل

Path: مسیر ذخیره فایل

File Name: نام اصلی فایل

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مدلهاي پایگاه اطلاعاتی
  • پاورپوینت access
  • برچسب ها : , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی