پاورپوینت روش تحقيق کيفي و آميخته

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت روش تحقيق کيفي و آميخته دارای 423 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

جلسه اول: نگاهي به مباني معرفت شناسي تحقيق در علوم رفتاري

جلسه دوم: موضوع يابي

جلسه سوم: سازه, مفهوم, متغير

جلسه چهارم: بررسي پيشينه تحقيق

جلسه پنجم: روشهاي تحقيق

جلسه ششم: دسته‌بندي تحقيقات بر مبناي نحوه گردآوري داده‌ها

جلسه هفتم: ساير روشهاي تحقيق

جلسه هشتم: ابزار جمع آوري اطلاعات و مقياس‌هاي اندازه‌ گيري

جلسه نهم: مقياس هاي اندازه گيري نگرشها

جلسه دهم: آزمونهاي رواني – سازماني

جلسه يازدهم: اعتبار اندازه‌گيري

جلسه دوازدهم: روشهاي تحليل داده ها و اطلاعات

جلسه سيزدهم: اطلاع‌رساني يافته‌هاي پژوهش و تدوين گزارش تحقيق

جلسه چهاردهم: مرجع نويسي و فيش‌برداري

جلسه پانزدهم: پيشنهاد طرح تحقيق و گزارش تحقيق

جلسه شانزدهم: تدوين مقاله علمي

جلسه هفدهم: پيوستها

منابع

نگاهي به مباني معرفت شناسي تحقيق در علوم رفتاري

پارادايم هاي تحقيق

اصالت تحصلي

تفسير گرايي

نظريه انتقادي

پسا ساخت گرايي

پارادايم اثبات گرايي

مفروضه اصلي آن است که واقعيت را مي توان از طريق عملياتي کردن فرايند عيني تحقيق، بدون آلوده شدن با ارزش هاي محيطي کشف کرد

پارادايم پسا اثبات گرايي

ضمن اينکه مستقل بودن واقعيت از ارزش هاي پژوهشگر را مفروض مي دارد به اين امر اذعان مي کند که نمي توان فرايند پي بردن به واقعيت راکاملا“ به طور عملياتي کرد و واقعيت را شناخت.

روش هاي تحقيق مورد استفاده شامل روش هاي آزمايشي، شبه آزمايشي و سايرروش هاي کمي است که در ان متغيرهاي ناخواسته را مي توان کنترل يا حذف کرد.

ديدگاه تفسيري

واقعيت مشروط به تجربه انسان و تفسير اوست.انسان از طريق تجربه مي تواند دانش مربوط به واقعيت را در ذهن خود بسازد. پژوهشگر از طريق تعامل با موضوع مورد پژوهش، به شناخت آن نايل مي شود.

روش هاي تحقيق در اين ديدگاه شامل مطالعه موردي، قوم نگاري، پديدارشناختي و تحقيق تاريخي است.

ديدگاه انتقادي

مفروضه اصلي آن است که واقعيت مادي و مستقل از ذهن انسان است اما اذعان مي کند که هرگز نمي توان آن را به طور عيني و کامل شناخت.

روش تحقيق مورد استفاده شامل شيوه هايي مانند اقدام پژوهي و قوم نگاري انتقادي است که از طريق مشارکتي انجام مي شود.

ديدگاه پساساخت گرايي

پژوهشگر به بازنمايي هاي چندگانه اي از واقعيت هاي اجتماعي از طريق زبان و گفتمان در بافت هاي گوناگون محيطي مي پردازد.

روش پژوهش در اين ديدگاه، تحليل گفتمان است.

شرايط تدوين موضوع تحقيق

موضوع به صورت يك جمله مثبت خبري؛

عدم استفاده از كلمات زائدي بدون نقش و باري در تحقيق؛

آزمون پذير مطرح شدن موضوع؛

ريشه داشتن در علم مربوطه؛

محدود بودن موضوع تحقيق( ماهيتي/زماني/مكاني/ جامعه آماري)

طبقه بندي مسائل تحقيق

مسائل توصيفي / استنباطي؛

مسائل تك متغيري / چند متغيري؛

مسائل همبستگي / تجربي؛

مسائل حاوي قضاوت هاي اوليه؛

ويژگي‌هاي مسأله تحقيق

بيان كننده يك رابطه بين دو يا چند متغير؛

صورت سوالي داشتن، به روشني و بدون ابهام ؛

قابل آزمون بودن، با متغيرهايي قابل اندازه گيري؛

موضع اخلاقي يا آرماني نداشتن؛

محدود بودن و قابل سنجش دامنه و اثر؛

محتوای بيان مسأله

مقدمه

ويژگي هاي مسأله

ابعاد يا گستردگي مسأله

محيط مسأله

عوامل احتمالي بروز مسأله

نتايج حل مسأله

اهميت و ضرورت حل مسأله

پيامدهاي ناشي از عدم حل مسأله

چگونگي حل مسأله

ويژگي‌هاي موضوع تحقيق

علاقه پژوهشگر: موضوع تحقيق بايد مورد علاقه پژوهشگر باشد.

بديع بودن: نو و تازه باشد و بصورت خلاقانه مطرح شود.

پژوهش پذير بودن: موضوع پژوهش بايد به حل مشکل يا کاهش آن منجر شود.

اهميت واولويت: انجام دادن پژوهش جديد تا چه اندازه اهميت دارد.

توانايي پژوهشگر: پژوهشگر در انتخاب موضوع بايد توانايي خود را مورد نظر قرار دهد.

منابع مادي: نيروي انساني، ابزار اندازه‌گيري، بودجه، تجهيزات و ساير لوازم مادي بايد در دسترس پژوهشگر باشد.

منابع اطلاعاتي: در انتخاب موضوع تحقيق بايد به منابع اطلاعاتي دسترسي داشت. تا امکان بازنگري پژوهش‌هاي قبلي و بررسي پيشينه تحقيق فراهم شود.

به صرفه بودن: انجام دادن تحقيق پيرامون موضوع مورد نظر بايد از جنبه‌هاي علمي و نظري مقرون به صرفه باشد.

گزاره‌هاي مسئله و نحوه بيان آن‌ها

60,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت مقدمه اي بر روش تحقيق در مديريت
  • برچسب ها : , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی