پاورپوینت روترهای سیسکو

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت روترهای سیسکو  دارای 18 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تاریخچه مختصر از شرکت

تاریخچه مسیریاب های سخت افزاری

آشنایی با روترهای سیسکو

سری ها و مدل های مسیریاب های سیسکو

مشخصه های سخت افزاری مسیر یاب های سیسکو

تشریح زیر شبکه تمام یک

زير شبكه هاي صفرو تمام يك كاربرد

دستورات فرامین در سیسکو

معرفی سوکت های پشت روتر

مراحل نصب یک روتر

تاریخچه مختصر از شرکت

شرکت سیسکو سیستمز شرکت آمریکایی تولیدکننده ی تجهیزات مخابراتی است که مرکز آن در شهر سن خوزه در ناحیه معروف به سیلیکان ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد.
این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو ، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می رساند.
در ابتدا، سیسکو فقط روترهای چند پروتکل تولید می کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه می توان پیدا کرد.
دید سیسکو این است “تغییر روش زندگی، کار، بازی و آموزش“. لن بزاک و سندی لرنر (دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا،فوق لیسانس اقتصادسنجی از دانشگاه کلرمونت و فوق لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه استنفورد) زوجی که در بخش کامپیوتر دانشگاه استنفورد کار میکردند، سیسکو را تاسیس کردند. بزاک نرم افزار روتر های چند پروتکل را که توسط ویلیام یاگر( یک کارمند دیگر که کار سالها قبل از بزاک شروع کرده بود) نوشته شده بود تکمیل کرد. با این وجود که سیسکو اولین شرکتی نبود که روتر (وسیله ای که ترافیک شبکه ها را از یکی به دیگری هدایت می کند ) طراحی و تولید می کند، اولین شرکتی بود که یک روتر چند پروتکل موفق تولید می کند که اجازه ی ارتباط بین پروتکل های مختلف شبکه را می دهد

تاریخچه مسیریاب های سخت افزاری

همانطور که می دانید نام کلی که برای مسیریابها در نظر گرفته شده به خاطر اولین و اصلی ترین وظیفه هر روتر یعنی عمل مسیر یابی است و انتخاب این نام هم به سال 1984 بر میگردد. یعنی زمانی که رفته رفته با ظهور کامپیوترهای شخصی مشکل تعدد استانداردها تبدیل به یک مشکل حاد برای شبکه های موجود شد. گویا در این هنگام دو دانشمند به نامهای (لئوناردو بوساک و سندی لرنر) از دانشگاه استنفورد برای اتصال شبکه ها و مسیریابی داده ها بین این شبکه ها و حل مشکل عدم سازگاری پروتکل های مختلف در سطح مسیر یابها، ایده مسیریابی را مطرح نمودند و موفق شدند اولین مسیریاب را با هزینه شخصی تولید کرده و آن را در دانشگاه استنفورد نصب نمایند. با توجه به استقبالی که از این محصول جدید شد این دو نفر تصمیم گرفتند که محصول خود را تجاری کنند.دراین  سال بود که غول تجهیزات شبکه های کامپیوتری یعنی شرکت سیسکو سیستمز متولد شد. شرکتی که امروزه در زمینه طراحی و تولید مسیر یابهای سخت افزاری حرف اول را می زند و در این زمینه به جز چند شرکت رقیب جدی دیگری ندارد.

آشنایی با روترهای سیسکو

در ميان محصولات شبکه سیسکو آشناترين و محبوبترين نام را دارد. محصولات سیسکو معمولا” بهترين و مطمئن ترين ابزارهاي شبکه هستند. با داشتن يک روتر سیسکو بعيد است مدير يک شبکه در حل مسائل و مشکلات خود به بن بست برسد. چرا که  سیسکو براي هر مسئله اي راه حلي را پيشنهاد کرده است.

ما در اينجا تنها مقداري درباره روترهای سیسکو بحث مي کنيم و وارد ساير محصولات سیسکو نمي شويم.

روترهاي سیسکوداراي مدلهاي مختلفي بوده که برخي از آنها به اختصار عبارتند از :

Cisco 2511 :

Cisco 26XX:

Cisco 36XX :

Cisco 5300 :

Cisco 5350 :

Cisco 1750 :

Cisco Vg200 :

سری ها و مدل های مسیریاب های سیسکو

سیسکو سری های مختلف مسیریاب های خود را معمولا توسط یک عدد چهاررقمی مشخص می کند . وهر سری شامل مجموعه ا ز مدل های مختلف است مثل 1601و1605 از سری 1600 یا 2620 وغیره و2621 از سری 2600

البته دلیل این نوع نامگذاری به خاطر وجود ویژگی های مشترک بین مدلهای مختلف یک سری خاص می باشد که هرسری راازبقیه متمایز می نماید و به طراح شبکه کمک می کند که با توجه به نیازهای کلی اش سری مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با در نظر گرفتن جزئیات مورد نظرش مدل مناسب محیط سازمانی خود را خریداری نماید.

مشخصه های سخت افزاری مسیر یاب های سیسکو

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی