پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه دارای 29 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

معرفي مورچه

استانداردها و ابعاد مورچه

ابعادها و فضا هاي مورد نياز مورچه

استاندارد ابعاد فضاهاي انسان

ابعاد انسان

مقايسه ابعادي مورچه و انسان

نقش دما در لانه مورچه

نقش دما در خانه انسان

تهويه

روشنايي

نحوه شكل گيري فرم شهري مورچه ها وتاثیرآن بر معماری وشهرسازی

ساخت خانه هايي با الگوي مورچه

اگر قطب‌نما همراه نداشته باشيد

معرفي مورچه

  مورچه (formica) حشره‌ای است از راسته نازک بالان که تیره خاصی را به نام تیره مورچگان در این راسته بوجود می‌آورد. مورچه جانوری است اجتماعی و آن دارای گونه‌های بسیاری می‌باشد و مخصوصا برخی گونه‌های نواحی حاره مورچه‌های خطرناک و گوشتخوار هستند. در حدود 8000 گونه مختلف از مورچه‌ها شناخته شده است، مورچه‌ها حشراتی هستند که از نظر هوش و غریزه طبیعی کامل می‌باشند. این حشره در مقایسه با حشرات دیگر، لانه ساده‌تری دارد، بیشتر آنها در زیر زمین تونلهایی حفر می‌کنند، یا با استفاده از مواد خاکریز درست می‌کنند.

مطلبي هم در مورد مورچه هاي مهاجر بگوييم كه چگونه از دسته هاي مختلف يك گروه واحد مشخص تشكيل شده است . طبق بر رسيهاي يك دانشمند بنام فورل مورچه هاي مهاجر وقتي به جائي مي رسند تقريبا دويست لانه مختلف مي سازند كه در هر كدام از آنها بيش از چهار پنج هزار مورچه زندگي مي كنند و وسعت مصرف فضاي آنها گاهي به دويست تا سيصد متر هم رسيده است . در نواحي پنسيلواني آمريكا  نقطه اي وجود دارد كه يك شهر بسيار عظيم مورچگان محلي را به وسعت تقريبا چهل هكتار اشغال نموده و در اين نواحي هزارو شصد لانه ساخته بودندكه هر كدام يكمتر ارتفاع و چهار متر محيط داشته است و در اين محوطه وسيع مورچگان چون پر جمعيت ترين شهر هاي دنيا زندگي مي كردند بطوريكه اگر اين خانه ها را روي هم بگذارند ارتفاع آن از بزرگترين اهرام مصر بزرگتر مي شود .

استانداردها و ابعاد مورچه

در مورد ابعاد بدن مورچه بدليل تنوع در انواع مورچگان ابعاد مختلفي وجود دارد كه ما در اينجا ابعاد يك مورچه معمولي را مورد مطالعه قرار مي دهيم

مقايسه ابعادي مورچه و انسان

نسبت قد انسان به ارتفاع مورچه يعني قد يك انسان معمولي 648 برابر ارتفاع يك مورچه است. البته بايد به اين نكته توجه كرد كه انسان بر روي دو پاي خود در حال تعادل است و مورچه بر روي چهار دست و پاي خود.

تهويه

طونلهاي عمودي باعث ايجاد مكش هوا در لانه مي شود. دماي هوا در اين لانه ها هميشه ده درجه نسبت به هواي بيرون بالاتراست البته مقداري از تهويه لانه از طريق ورودي ها تامين مي شود و چون بخشهاي مختلف لانه با هم در ارتباط هستند هوا در آن جريان پيدا مي كند وچون مورچه ها مداوم در لانه در حال حركت هستند باعث جابه جايي بهتر هوا مي شوند .  بر خلاف لانه مورچه اماكن انساني معمولا به اين صورت است كه ازطريق بازشوهايي تهويه طبيعي صورت مي گيرد.

روشنايي

اين حشرات نيز همانند زنبور عسل وساير حشرات همنوع خود مي توانند در تاريكي زندگي كنند وشايد همانطور كه براي ما زندگي در تاريكي زحمت آور است زندگي آنها در روشنايي كمتر است . براي مورچگان روز وشب تقريبا بي تفاوت است

نحوه شكل گيري فرم شهري مورچه ها وتاثیرآن بر معماری وشهرسازی

30,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچه ها
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی