پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری (MSA)

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری (MSA) دارای 17 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعریف سیستم اندازه گیری:

هدف از تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری MSA

نوسانات و ارزیابی قطعه و سیستم اندازه گیری

ویژگی های یک سیستم اندازه گیری

انواع نوسانات در سیستم اندازه گیری :

توضيحات فلوچارت تحليل سيستم اندازه گيري

تعریف سیستم اندازه گیری:

سیستم اندازه گیری عبارت است از عملیات اندازه گیری،روش های اجرایی،ابزار اندازه گیری،نرم افزار و اپراتورها برای اعطای یک عدد به مشخصه اندازه گیری شده.

هدف از تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیریMSA

تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری ابزاری برای تجزیه و تحلیل کیفیت سیستم اندازه گیری می باشد و هدف اصلی آن،بهبود کیفیت سیستم اندازه گیری برای کاهش انحرافات ناشی از سیستم اندازه گیری میباشد.

نوسانات و ارزیابی قطعه و سیستم اندازه گیری

تمامی قطعات و محصولات با توجه به اصل تغییر پذیری،دارای سطحی از تغییر پذیری میباشند لذا در هنگام بررسی مشخصه قطعه،انتظار نداریم که مشخصه آن قطعه برابر با یک عدد ثابت یعنی  برابر با مقدار از قبل تعیین شده قبلی باشد.در چنین مواقعی معمولا یک دامنه پذیرش برای مشخصه معرفی میگردد.این دامنه پذیرش معمولا به صورت حد مشخصه فنی بالا(USL) و حد مشخصه پایین(LSL)معرفی می گرد.

ویژگی های یک سیستم اندازه گیری

سیستم اندازه گیری باید تحت کنترل آماری باشد .

میزان نوسانات در فرایند اندازه گیری در مقایسه با نوسانات در تولید قطعه باید بسیار کم باشد .

میزان نوسانات در فرایند اندازه گیری در مقایسه با حدود قابل قبول قطعه LSL, USL باید بسیار کم باشد .

توانایی اندازه گیری باید حداقل یک دهم از دقت مورد انتظار برای مشخصه بیشتر باشد .

انواع نوسانات در سیستم اندازه گیری :

1-ثبات؛ سازگاری و دوام یک سیستم اندازه گیری را در طول زمان نشان می دهد.

2-تمایل :تمایل شاخص عددی است که برای اندازه گیری صحت مورد استفاده قرار می گیرد

3-ارتباط خطي ،مقدارتفاوت شاخص اندازه با قطعه مورد سنجش در دستگاه اندازه گيري را گويند.

4-تکرارپذیری :اگر يك اپراتور به طور مكرريك مشخصه از قطعه مشابه در مكان وبا ابزار مشابه اندازه گيري نمايد تكرار پذيري رخ داده است .

5-تکثیر پذیری عبارت است از میزان انحراف در میانگین اندازه ها ناشی از فاکتورهایی غیر از انحراف ذاتی مانند:

توضيحات فلوچارت تحليل سيستم اندازه گيري

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی