پاورپوینت اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی دارای 17 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی s1100

اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئیsuv 2120

اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی UV2070

اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی  S-1100

بكار گرفته شده در شاخه هاي:

ژئو شيمي

ژئو شيمي معدني

ژئوشيمي آلي

ژئوشيمي اكتشافي

ژئوشيمي ايزوتوپي

ژئوشيمي زيست محيطي

هيدرو ژئو شيمي

از این دستگاه برای آشکارسازهایی که به نور حساس می باشد استفاده می شود که نتایج رنج طول موج را در کمتر از یک ثانیه نشان می دهد. این دستگاه دارای یک لامپ زنون به عنوان منبع نوری می باشد که حدود 100000 ساعت می تواند کار انجام دهد. طراحی نوری این دستگاه به صورت متحرک است . طراحی پیمانه ای و دقت انتخاب اجزا این سیستم باعث ثبات این دستگاه می شود.

از دیگر خصوصیات این دستگاه:

نوع سیستم: اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی مدل PDA
رنج طول موج: 230 تا 800 نانومتر
رزولوشن EP: بیشتر از 1.5
میزان نور هرز: کمتر از 0.035 درصد 450 نانومتر با فیلتر RG1000
دقت طول موج: ± 0.4 نانومتر با فیلتر SSCS F1
تکرار پذیری طول موج : کمتر از 0.02 نانومتر
صدای دستگاه فتومتریک : کمتر از 0.001 برای طول موجهای 300 ، 450 و 600 نانومتر
پایداری دستگاه فتومتریک: <0.003 تا صفر با طول موج 450 نانومتر
سرعت اسکن دستگاه: 0.04 ثانیه برای تمامی طول موجها

مزايا

همه تجهیزات سری Lambda از نورهای دوپرتویی استفاده می کنند .

سیستم دوپرتویی نه تنها در تجهیزات جمعی به کار می رود بلکه حتی می تواند در دسته ماتریکس های نمونه هم زمانی که یک فاصله در پرتوی اصلی جا می گیرد مورد استفاده قرار بگیرد .

اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی SUV-2120

این دستگاه دارای اسکن از نوع اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی با دقت بالا می باشد. این دستگاه همچنین متخصص در کاهش صدا با پایداری بالا برای پردازش ولتاژ و سیگنال می باشد. این دستگاه اندازه گیری خودکار سیستم چرخشی را توسط پیلهای سوختی انجام میدهد. اتوماتیک بودن این دستگاه باعث کارایی بالای آن و کارایی راحت و سرعت اندازه گیری بالا می شود. عملیات این سیستم توسط یک صفحه کلید کنترل می شود. و میتوان این دستگاه را به یک کامپیوتر شخصی متصل نمود و با نرم افزار LabMate اطلاعات آن را پردازش نمود.

بكار گرفته شده در شاخه هاي:

ژئو شيمي

ژئو شيمي معدني

ژئوشيمي آلي

ژئوشيمي اكتشافي

ژئوشيمي ايزوتوپي

ژئوشيمي زيست محيطي

هيدرو ژئو شيمي

از ویژگیهای این مدل:

نوع سیستم: نوع اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی
رنج طول موج: از 190 تا 1100 نانومتر
نور هرز دستگاه: 0.05 % درصد با طول موج بین 220 تا 340 نانومتر
دقت طول موج دستگاه : کمتر از ± 0.5 نانومتر
تکرار پذیری طول موج: <0.1 نانومتر
میزان پارازیت : <0.001 A
پایداری : ± 0.002 A/hr

مزايا

کاربردهای آن تجزیه کیفی که هدف آن شناسایی یک ترکیب خالص ، تعیین حضور یا عدم حضور یک گونه خالص در یک مخلوط ، یا شناسایی برخی گروه های عاملی در یک ترکیب است و تعیین ثابت های تعادل

اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی UV-2070

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی