پاورپوینت آپنه شیرخوارگی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت آپنه شیرخوارگی دارای 18 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

آپنه شیرخوارگی

تعریف بیماری

انواع آپنه

پاتوفیزیولوژی

تظاهرات بالینی

علل آپنه و برادیکاردی

ارزشیابی تشخیصی

تشخيص

تدابیر درمانی

درمان

اقدامات پرستاری

تدابير پرستاري

حمایت از خانواده

آپنه شیرخوارگی

معمولا به آپنه ی پاتولوژیک در شیرخواران بیش از 37 هفتگی سن جنینی اطلاق میشود.تظاهرات بالینی آپنه  شیرخوارگی یک رویداد واضح تهدید کننده زندگی است.

تعریف بیماری

توقف تنفس بیش از 20 ثانیه یا به هر مدتی که همراه باسیانوز و برادیکاردی باشد

اختلال کنترل مرکز تنفسی که ممکن است انسدادی مرکزی یا مختلط باشد

انواع آپنه

آپنه پاتولوژیک

آپنه نارسی

آپنه پاتولوژیک:توقف تنفس که بیشتر از 15 تا 20 ثانیه طول بکشد یا همراه با سیانوز،رنگ پریدگی واضح ، هایپوتونی، یا برادی کاردی می باشد.

آپنه نارسی:تنفس دوره ای همراه با آپنه پاتولوژیک در یک نوزاد نارس با سن داخل رحمی کمتر از 34 هفته

تشخيص

مهمترين تست تشخيصي ثبت دائم مشخصات قلبي –تنفسي است (پنموكارديوگرام)كه با چهار كانال قادر به كنترل ضربان قلب –تنفس –جريان هوا از بيني واشباع اكسيژن است .

يك روش نسبتا پيچيده پلي سمنو گرافي (مطالعه خواب) است كه امواج مغزي- حركات بدن و چشم –مانومتري مري وسنجش كربن دي اكسيد هواي انتهاي جاري را ثبت مي كند.

درمان

مانيتورينگ دائم خانگي ريتم هاي قلبي تنفسي يا استفاده از متيل گزانتين ها(داروهاي محرك تنفس مثل تئوفيلين يا كافين)است.

معيار براي قطع مانيتور بر اساس وضعيت باليني شيرخوار است .

تدابير پرستاري

در صورت نياز به مانيتور پرستار مي تواند يك منبع اصلي حمايت براي خانواده به وسيله آموزش در مورد دستگاه –مشاهده وضع شيرخوار و مداخله فوري در رويدادهاي آپنه به علاوه احياء سازي قلبي –ريوي است.

جهت كمك به خانواده براي يادگيري پروسيجرهاي مختلف –آمادگي مناسب قبل از ترخيص و مكتوب بودن دستورالعمل ها و رهنمودها امري اساسي است.

حمایت از خانواده

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت آپاندیسیت
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی