پاورپوینت آشنایی با گروهک تروریستی داعش

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت آشنایی با گروهک تروریستی داعش دارای 22 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

رهبران
ابوبکر بغدادی: نام واقعی: “ابراهیم البدری” ابودعاء
ابو ایمن العراقی
ابو احمد العلوانی
ابو عبد الرحمن البیلاوی
حجی بکر
ابو فاطمة الجحیشی
نحوه پیدایش داعش
تشکیل «جبهه النصره» در سوریه
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
هدف از تأسیس داعش
مناطق حضور عناصر «داعش»
نحوه ورود عناصر داعش به سوریه
اختلاف داعش و جبهه النصره از کجا شروع شد
حامیان داعش
فرماندهی و تشکیلات

رهبران

هویت واقعی “ابوبکر البغدادی” سرکرده گروه داعش فردی است با نام واقعی “شیمون ایلوت”  که یکی از مزدوران سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی “موساد” به شمار می‌رود. براساس گزارش این گروه‌های مجازی نام جعلی این شخص هم اکنون “ابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدری الرضوی الحسینی” است. ماموریت این فرد ایجاد شکاف و نابودی تجهیزات نظامی و امنیتی کشورهایی که برای اسرائیل تهدید به شمار می‌روند،

ابوبکر بغدادی: نام واقعی: “ابراهیم البدری” ابودعاء

وی عنوان مدرس در زمینه مطالعات اسلامی فعالیت می‌کرد. مدتی امامت مسجد جامع احمد بن حنبل در سامراء را برعهده داشت و سپس به مسجد جامع بغداد رفت و در نهایت ساکن فلوجه شد. نیروهای آمریکایی وی را در 4 ژانویه 2004 به مدت حدود 3 سال بازداشت کردند. بغدادی پس از آزادی گروهکی تحت عنوان “ارتش اهل سنت” راه‌اندازی کرد و سپس توانست به القاعده بپیوندد. دقت و زیرکی او به حدی بود که توانست خود را بعنوان شخص سوم القاعده اثبات کند و جانشیت ابوعمر بغدادی شود.

ابو ایمن العراقی

: تولد 1965  کنیه: أبو مهند السویداوی
مهمترین مقام حال حاضر داعش در سوریه بشمار می‌رود. یکی از اعضای شورای نظامی 3 نفره داعش را تشکیل می‌دهد. وی از ماموران عالی‌رتبه در اطلاعات نیروی هوایی زمان صدام بشمار می‌رود. در سال 2007 بمدت 3 سال بازداشت شد. در سال 2011 او را به دیرالزور (سوریه) منتقل کردند. العراقی امروز رهبری داعش را در ادلب، حلب و کوه‌های لاذقیه برعهده دارد.

ابو احمد العلوانی

نام واقعی: ولید جاسم العلوانی

وی جزو نیروهای ارتش در زمان صدام بود. العلوانی اکنون نفر دوم شورای نظامی داعش است.

ابو عبد الرحمن البیلاوی

 : نام واقعی: عدنان اسماعیل نجم / کنیه: ابو اسامة البیلاوی

البیلاوی ساکن خالدیه در الانبار بود. وی که جزو نظامیان ارتش در زمان صدام بود در 27 ژانویه 2005 در بوکا بازداشت شد. البیلاوی نفر آخر و رئیس شورای نظامی داعش بشمار می‌رفت. وی به دست نیروهای ارتش عراق در خالدیه به‌هلاکت رسید.

حجی بکر

نام واقعی: سمیر عبد محمد الخلیفاوی

افسر سابق ارتش صدام بود که در زمینه توزیع اسلحه فعالیت می‌کرد. مدتی در بوکا  زندانی شد و پس از آزادی به القاعده پیوست. وی از مهمترین مقامات داعش در سوریه محسوب می‌شد که توسط یکی از افسران ارتش عراق در شمال بابل به‌هلاکت رسید.

ابو فاطمة الجحیشی

 : نام واقعی: نعمة عبد نایف الجبوری

مسئول عملیات گروهک‌های تروریستی در جنوب عراق بود. سپس به کرکوک رفت و در نهایت عملیات های منطقه دیگری در شمال عراق را برعهده گرفت.

نحوه پیدایش داعش

گروه «دولت اسلامی در عراق» در 15 اکتبر 2006 و پس از نشست شماری از گروه‌های مسلح در عراق شکل گرفت. در این نشست «ابوعمر البغدادی» به عنوان سرکرده آن تعیین شد.
این گروه از زمان تشکیل در سال 2006 عملیات و حملات تروریستی بسیاری را در عراق برعهده گرفت.

پس از هلاکت «ابوعمر البغدادی» در تاریخ 19/4/2010 «ابوبکر البغدادی» به عنوان جایگزین وی معرفی شد.

با روی کار آمدن ابوبکر البغدادی، دامنه عملیات و حملات این گروه تروریستی وسعت گرفت و همزمان با آغاز بحران در سوریه، عناصر این گروه در سوریه نیز فعال شدند

تشکیل «جبهه النصره» در سوریه

گروه «جبهه النصره لاهل الشام» در اواخر سال 2011 و با آغاز بحران و جنگ در سوریه به عنوان شاخه گروه «دولت اسلامی در عراق» تشکیل شد و به سرعت به یکی از گروه‌های مطرح در این عرصه تبدیل گشت.

هدف از تأسیس داعش

پس از تشکیل گروه «توحید و جهاد» به سرکردگی «ابومصعب الزرقاوی» در سال 2004 و بیعت او با «اسامه بن لادن» سرکرده سابق «القاعده»، این گروه به شاخه سازمان القاعده در عراق تبدیل شد.
این گروه با گسترش عملیات خود به یکی از قدرتمندترین گروه‌های تروریستی در عراق تبدیل شد، تا اینکه الزرقاوی در سال 2006 در اظهاراتی ضبط شده به صورت مصور از تشکیل «شورای مجاهدین» به سرکردگی «عبدالله رشید البغدادی» خبر داد.
پس از هلاکت زرقاوی در سال 2006 «ابوحمزه المهاجر» به عنوان سرکرده این گروه تعیین شد. در پایان آن سال نیز گروه دولت اسلامی عراق به ریاست ابوعمر البغدادی تشکیل شد.

مناطق حضور عناصر «داعش»

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو

آخرین بروز رسانی