پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی با در نظر گرفتن سه قابلیت زیرساخت بین سازمانی فناوری اطلاعات

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی با در نظر گرفتن سه قابلیت زیرساخت بین سازمانی فناوری اطلاعات دارای 21 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مقدمه

ادبیات

مساله

قابلیت فنی

قابلیت ساختاری

قابلیت اطلاعاتی

آزمایش

نتیجه گیری

مرجع

مرجع

H.choi and H.Y.Choi, “Electronic Supply Chain Cooperation: Considering Three Capabilities of Interorganizational Information Technology Infrastructure”, issues in information systems, 2005

مقدمه

استفاده از اینترنت، EDI و … در میان سازمان های زنجیره تامین در حال رشد است

بر اساس مطالعات چارچوب زیرساخت IT ، ارتباطات بین سازمانی و کانال های بازاریابی این مطالعه یک مدل تحقیقاتی توصیف کننده ارائه می کند

ادبیات

زیرساخت بین سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یک مجموعه از منابع IT است که در میان سازمان به اشتراک گذاشته شده است و شامل شبکه های ارتباطی، سخت افزار، برنامه های کاربردیIT، استاندادهای انتقال داده و مهارت های IT ، دانش و تجربه ها ست.

هم مطالعات سازمانی و هم مطالعات سیستم های اطلاعاتی اخیرا به سمت همکاری بین شرکت ها حرکت کرده اند و زیرساخت های IT بین سازمانی در جهت این گرایش فشار وارد می کنند. این همکاری با کمک IT همکاری الکترونیکی نامیده می شود.

مساله

در این مطالعه بر همکاری الکترونیکی به دست آمده از طریق استفاده از زیرساخت IT بین سازمانی در قالب زنجیره تامین تمرکز می شود

ما می خواهیم نقش سه قابلیت زیرساخت بین سازمانی  ITرا روی  همکاری الکترونیکی به صورت تجربی آزمایش کنیم.

قابلیت فنی

قابلیت فنی، تدارکات لازم برای کارکرد اشتراکیIT را ارائه می کند که برنامه های کاربردی IT روی آن پیاده سازی شده اند.

به اندازه ای که زیرساخت IT بین سازمانی، کارکرد اشتراکیIT را فراهم می کند، طبیعت و حوزه قابلیت فنی را مشخص می کند.

برای مثال یک زیر ساخت IT شخص ثالث مانند شبکه های ارزش افزوده قابلیت فنی بیشتری نسبت به یک شبکه اختصاصی فراهم می کنند.

قابلیت فنی، بر اساس کثرت کارکرد IT، شدت و حوزه استفاده از ITرا میان شرکت های شریک برای تبادل اطلاعات و تعاملات الکترونیکی فراهم می کند.

شدت و حوزه استفاده بیشتر از IT شرکت ها شریک را به سمت جریان های کاری، فرایند ها و مهارت های انسانی مختص ارتباط سوق می دهد.

فرض الف-1: قابلیت های فنی بیشتر زیرساختهای بین سازمانی IT موجب قابلیت های ساختاری بیشتر می شود.

فرض الف-2: قابلیت های فنی بیشتر زیرساختهای بین سازمانی IT موجب قابلیت های اطلاعاتی غنی تر می شود.

قابلیت ساختاری

قابلیت ساختاری الگوهای تعامل یا ساختارهای تعامل بین اعضای زنجیره تامین را مشخص می کند.

ساختار تعاملی شامل قواعد و رویه ها، تماس مستقیم، نیروی کار و روابط عادی پرسنل است که تبادل اطلاعات بین شرکت ها را پشتیبانی می کند و بنابراین به قابلیت های پردازش اطلاعات بین شرکتی وابسته است.

در مطالعات سازمانی ساختار تعاملات بین سازمانی به شکل وسیعی به عنوان عامل های مهمی که در ارتباطات بین شرکت تاثیر می گذارد، مورد مطالعه قرار گرفته است.

ساختار تعاملی قوی تر و متنوع تر بین اعضای زنجیره تامین، مقدار و تنوع اطلاعات تبادل شده بین شرکت ها را در زنجیره تامین افزایش می دهد.

فرض ب-1: قابلیت ساختاری قوی تر زیرساختهای بین سازمانی IT موجب قابلیت اطلاعاتی غنی تر خواهد شد.

فرض ب-2: قابلیت ساختاری قوی تر زیرساختهای بین سازمانی IT موجب همکاری الکترونیکی بیشتر خواهد شد.

قابلیت اطلاعاتی

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در کارآفرینی دیجیتال
  • پاورپوینت لجتسیک معکوس
  • پاورپوینت مدیریت دانش در مدیریت زنجیره تامین
  • پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین
  • پاورپوینت اطلاعات به عنوان منبع استراتژیک
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی