پاورپوینت معرفی روش كارت امتيازي متوازن

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت معرفی روش كارت امتيازي متوازن دارای 26 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

مدیریت استراتژیک

وجود شكاف بين استراتژي و عمل

BSC پلي ارتباطی بين استراتژي و عمل

ظهور روش ارزيابي متوازن

ارزيابي متوازن چيست؟

روش كارت امتيازي متوازن (BSC)

رابطه علت و معلولي در روش BSC

منظر مالي Financial

منظر مشتري Customer

منظر فرآيندهاي داخلي Internal Processes

منظر يادگيري و رشد Learning & Growth

مزایای ارزیابی متوازن

معایب و محدودیت های ارزیابی متوازن

نتيجه گيري

مدیریت استراتژیک

توانایی اجرای یک استراتژی بسیار مهمتر از کیفیت خود استراتژی است.

یک تحقیق در سال 1999 دلیل ناکامی 70% از مدیران ارشد شرکتها را شکست آنها در اجرای استراتژیهایشان عنوان کرده است.

Fortune (مجله)

در واقع مدیریت استراتژیک، هنر و دانش تبین و تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چند گانه میباشد که سازمان را قادر به دستیابی به اهداف بلند مدت خودش میسازد.

ظهور روش ارزيابي متوازن

درسال 1990 تحقيقي درمورد روشهای سنجش عملكرد 12 شركت برتر امريكايي توسط آقايان كاپلان ) استاد دانشکده بازرگانی دانشگاه هاروارد) و نورتون (مدیرعامل یک شرکت تحقیقاتی) انجام و معلوم شد اكثر شركتهاي موفق اهداف استراتژيك خود را درچهار منظر تعيين و عملكرد خود را با آنها ارزيابي مي كنند . درسال 1992 نتايج تحقيق طی مقاله ای در HBR منتشر شد :

مالي

مشتري

فرآيند داخلي

يادگيري و رشد

ارزيابي متوازن چيست؟

روش ارزيابي متوازن  (BALANCED  SCORECARD)

روشي است كه در آن شاخصهاي مالي مربوط به عملكرد گذشته با شاخصهايي غیر مالی از عوامل موجد عملكرد آينده پيوند خورده و تصویری كامل از ارزیابی ارایه مي دهند.

كارت امتيازي متوازن (BalancedScorecard) روشي است كه در آن استراتژي‌هاي سازمان به مجموعه‌اي از شاخص‌هاي عملكردي قابل اندازه‌گيري ترجمه شده و از طريق اجراي آن، سيستمي براي سنجش تحقق استراتژي و مديريت استراتژيك عملکرد ايجاد مي‌شود.

منظر مالي Financial

چگونه بايد خود را به صاحبان مؤسسه عرضه كنيم تا آنها ما را از نظر مالي موفق ارزيابي كنند و مؤسسه ما را جذاب براي سرمايه‌گذاري بدانند.

دستيابي به منابع جديد درآمد

افزايش سهم بازار

افزايش سودآوري

بهبود در بكارگيري دارايي‌ها

معيارهاي سنجش متداول:

بازده سرمايه

فروش ناخالص

درآمد در هر بخش بازار

ارزش افزوده اقتصادي

منظر مشتري Customer

چه ارزش‌هايي را بايد در ارتباط با مشتريان خود ايجاد كنيم تا انتظارات آنها را برآورده كرده و نيازهاي آتي خود را از سازمان تامين كنند.

رهبري محصول

اعتماد و وفاداري مشتريان

بهاي تمام شده و قيمت كمتر

معيارهاي سنجش متداول:

كاهش شكايات مشتري

خريدهاي مكرر

عرضه محصول با قيمت مناسب

تحويل به موقع

ارزيابي از منظر مشتري

10,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک
  • پاورپوینت مدیریت
  • پاورپوینت مبانی سازمان و مدیریت
  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک
  • پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی