پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی دارای 45 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

فصل اول

3-1 طرح های کسب و کار ، طرح توجیهی کسب و کار و مدلهای تجارت الکترونیک

مدل های کسب و کار متداول در تجارت الکترونیکی

4-1 مزایا و محدودیت های تجارت الکترونیکی

5-1 انقلاب دیجیتالی و تاثیر اقتصادی آن بر تجارت الکترونیکی

6-1 مساعدت تجارت الکترونیکی به سازمان

فصل دوم

1-2 بازارهای الکترونیکی

2-2 انواع بازارهای الکترونیکی؛ از فروشگاه های الکترونیکی تا درگاه ها

انواع فروشگاههای الکترونیکی

3-2 زنجیره های تامین و زنجیره های ارزش

طرحهای کسب و کار ، طرح توجیهی کسب و کار و مدلهای تجارت الکتونیک

یکی از ویژگیهای تجارت الکترونیکی توانمندی ابداع مدلهای جدید کسب و کار می باشد .مدل کسب و کار، روش انجام کسب و کار می باشد، که  بوسیله آن  شرکت می تواند ایجاد درآمد نموده و در نهایت بقاءخود را حفظ نماید. این مدل بیان می نماید که شرکت در زنجیره ارزش چه موقعیتی دارد. برخی مدلها بسیار ساده می باشند.

طرح های کسب و کار و طرح های توجیهی کسب و کار

طرح کسب و کار، مدرک مکتوبی است که اهداف کسب و کار را شناسایی نموده و طرحی را جهت دستیابی به آنها مطرح می نماید. طرح های کسب و کار به منظور اهداف متنوعی بهکار می روند.کارآفرینان از طرحهای کسب و کارجهت جذب سرمایه از سرمایه گذاران ریسک پذیر استفاده می کنند. با اینکه طرح کسب و کار می تواند به منظور ساختاردهی یا مهندسی مجدد در سازمان مورد استفاده قرار گیرند.

یک طرح توجیهی کسب و کار مدرکی مکتوب است که توسط مدیران به کار می رود که بتوانند برای پروژه ها و کاربردهای مخصوص تأمین وجه نمایند. تأکید اصلی آن توجیه یک سرمایه گذاری خاص است. طرح توجیهی کسب و و کار معمولا در سازمانهایی ایجاد می شود که می خواهند یک پروژه جدید را شروع نمایند.

هدف آن نه تنها دستیابی به تأیید وتأمین مالی است، بلکه ارائه زیر بنایی برای تصمیم گیری تاکتیکی و مدیریت ریسک فناوری می باشد. این طرح توجیهی کمک می نماید تا مشخص کنیم چگونه سازمان به بهترین شکل منابعش را برای انجام استراتژی الکترونیکی تخصیص دهد.

یک طرح کسب و کار برای بقاء یک شرکت تمرکز دارد در حالیکه طرح توجیهی برویتوجیه، مدیریت ریسک و انطباق با مأموریت سازمان تمرکز می کند.

ساختار مدلهای کسب و کار

ساختار مدلهای کسب و کار متغیر است زیرا راههای زیادی وجود دارد که شرکتها می توانند درآمد ایجاد کنند. با این وجود همه مدلهای کسب وکار باید مدل درآمدشان را مشخص کنند. یک مدل درآمد بیان می کند که چگونه یک شرکت با پروژه تجارت الکترونیکی درامد کسب خواهد نمود.

مزایا برای سازمان

مزایای تجارت الکترونیک برای سازمان در چند طبقه اصلی قرار می گیرند که در زیر ارائه می گردند.

تجارت الکترونیک بازار را توسعه می دهد

با حداقل سرمایه گذاری، یک شرکت می تواند به آسانی و به سرعت مشتریان بیشتر، تأمین کنندگان بهتر و شرکای تجاری مناسبتری را به صورت ملی و جهانی بیابد.

تجارت الکترونیک موجب صرفه جویی های مهمی در هزینه ها می شود

با تجارت الکترونیک دیگر لازم نیست که شرکت ها هزینه های ایجاد، پردازش، توزیع، ذخیره سازی و بازیافت اطلاعات مبتنی بر کاغذ را تحمل کنند برای مثال با معرفی سیستم تدارکات الکترونیکی، شرکت ها می توانند هزینه های اداری خرید را تا 85% کاهش دهند.

تجارت الکترونیک موجب بهبود فرآیندها و سازمان کسب و کار می شود

تجارت الکترونیک به بسیاری از مدل های کسب و کار نوآورانه که مزایای استراتژیکی را ارائه کرده و یا سود را افزایش می دهند، امکان ظهور و بروز میدهد.

تجارت الکترونیک تعاملات را ارتقاء می دهد

تجارت الکترونیک این امکان را برای سازمان ها فراهم می کند که با مشتریانشان و شرکای تجاری تعامل نموده و بازخور صحیح و سریعی را دریافت نمایند.

مزایا برای مصرف کنندگان

مزایای تجارت الکترونیک برای مصرف کنندگان غالبا راحتی، سرعت و کاهش هزینه می باشد. تجارت الکترونیک برای مصرف کنندگان این امکان را فراهم می آورد که خریدها و مبادلات خود را هر موقع از سال و 24 ساعت و از هر مکانی انجام دهند. همچنین می توانند انتخاب های بیشتری از محصولات و فروشندگان داشته باشند .آنها می توانند اطلاعات جزئی ومتبط کالا یا خدمت را موقعیت یابی نموده به جای اینکه روز ها یا هفته ها وقت صرف نمایند در کسری از ثانیه مقایسه نمایند .

مزایا برای جامعه

مزایای تجارت الکترونیکبرای جامعه بهبود در استانداردهای زندگی و خدمات عمومی می باشد برای مثال هم اکنون افراد در جوامع کمتر توسعه یافته و درمناطق روستایی می توانند از کالاو خدماتی  لذت ببرند که بدون تجارت الکترونیکی غیر قابل دسترسی بودند از جمله فرصت هایی برای یادگیری حرفه های مهارتی یا اخذ مدارک دانشگاهی.همچنین تجارت الکترونیکی افراد بیشتری را قادر می سازد که در خانه کار کرده وبرای کار یا خرید،کمتر سفر نمایند در نتیجه ترافیک و آلودگی هوا کمتر می شود.

انقلاب دیجیتالی و تاثیر اقتصادی آن بر تجارت الکترونیکی

انقلاب دیجیتالی

اقتصاد دیجیتالی به اقتصادی گفته می شود که مبتنی بر تکنوژی های دیجیتالی است و شامل شبکه های ارتباطی دیجیتالی (اینترنت ، اینترانت، اکسترانت و ونهای خصوصی) ، کامپیوترها ،نرم افزار و دیگر تکنولوژی های اطلاعاتی مرتبط می باشد. برخی مواقع به اقتصاد دیجیتالی، اقتصاد اینترنتی، اقتصاد جدید یا اقتصاد وب  نیز می گویند.

مساعدت تجارت الکترونیکی به سازمان

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت (MIS)
  • پاورپوینت کسب و کار اينترنتي
  • پاورپوینت دستورالعمل تدوین طرح کارآفرینی
  • پاورپوینت مدیریت کسب و کار و بهره وری
  • پاورپوینت تجارت الکترونیک با رویکرد کسب و کار اینترنتی
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی