پاورپوینت سقف کاذب

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت سقف کاذب دارای 27 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تعریف سقف کاذب

زیرسازی سقف کاذب

انواع سقف‌های کاذب رایج در ایران

1) سقف کاذب رابیتس

2) سقف کاذب آکوستیکی

3) سقف کاذب پیش ساخته گچی

4) سقف کاذب آلومینیمی ‌(دامپا یا لمبه‌ای)

محل تعبیه آویز در سقف‌ها

1) اتصال آویز در سقف طاق ضربی:

2) اتصال آویز در سقف بتنی:

3) اتصال آویز در تیرچه بلوک :

تعریف سقف کاذب

سقف‌های کاذب به سقف‌هایی اطلاق می‌شوند که: بر حسب ظاهر شبیه به سقف‌های معمولی بوده اما، وظایف یک سقف را که تحمل نیروها و بارهای مرده یا زنده و انتقال آن به ستون، دیوار‌ها یا تیرهای حمال است را انجام نمی‌دهد. معمولا سقف‌های کاذب حدود cm30 تا cm50 پایین‌تر از سقف اصلی قرار داشته و اکثرا به منظور پوشاندن لوله‌های آب فاضلاب، کانال کولر، تاسیسات و نظایر آن ساخته می‌شود و از نظر رایزرهای تاسیساتی و عبور اجزای  تاسیساتی نقش مهمی‌را دارا می‌باشند.

طراحان از نظر معماری داخلی به کمک ارتباط خطوط و ایجاد شکستگی با تنوع اختلاف سطح و به کارگیری نورهای مخفی سعی در زیباتر جلوه نمودن سقف کاذب می‌نماید. سیستم‌های مختلف سقف کاذب علاوه بر زیبایی، نقش بسیار موثری در کاهش انعکاس صدا دارند.

زیرسازی سقف کاذب

زیرسازی برای نگه داشتن سقف کاذب است. به مجموعه‌ای از اجزا گفته می‌شود که در کنار هم و با اتصال به هم اسکلتی را به وجود می‌آورند که سقف کاذب (سازه‌های سقف کاذب) بر روی آن متصل می‌شود که خود این اتصال ممکن است به گونه‌های مختلفی صورت گیرد. وظیفه اصلی زیرسازی نگه داشتن سازه‌های سقف کاذب به سقف اصلی است. این نگه داشتن به صورت افقی، عمودی، زاویه دار و قوسی است. زیرسازی تمامی‌سقف کاذب‌ها در مواردی با هم مشترک است و در واقع می‌توان گفت همان عواملی هستند که رقابت بین تولیدکنندگان را به وجود می‌آورند.

انواع سقف‌های کاذب رایج در ایران

سقف کاذب رابیتس

سقف کاذب آکوستیکی

سقف کاذب پیش ساخته گچی

سقف کاذب آلومینیومی‌(دامپا یا لمبه ای)

سقف کاذب رابیتس

اتصال سقف رابیتس در غالب میلگردهایی رابط که از سقف اصلی آویزان می‌باشد صورت می‌گیرد.

فاصله مورد نظر از سقف اصلی بر اساس ارتفاع بزرگترین کانال تاسیساتی تعیین می‌گردد. در این راستا نقشه‌های تاسیساتی در هماهنگی کامل با نقشه‌های معماری شکل می‌گیرد.

روش اجرای زیرسازی به کمک نبشی و سپری

مهم ترین مسئله ای که در سقف‌های کاذب مطرح است این است که، باید در تنظیم (هم ارتفاع یا هم تراز بودن) میلگردهای آویز دقت لازم را مبذول نمود. در غیر این صورت پس از نازک کاری سقف کاذب، اندودکاری دارای اعوجاج خواهد شد که این پدیده از زیبایی سقف خواهد کاست. در این روش، در گوشه‌ها از نبشی و در وسط از سپری استفاده می‌شود. سپری‌ها در جهت تیرهای اصلی پوششی، به میلگردهای آویز متصل می‌شوند. در جهت فرعی و عمودی بر سپری میلگردهای شبکه بصورت مش در فواصل معیین به سپری اتصال می‌یابند. پس از اتمام اجراء شبکه میلگردها صفحات رابیتس به منظور پوشش چسبندگی اندود در زیر سقف نصب می‌شود.

صفحات رابیتس وظیفه نگهداری از اندود را بر عهده دارند. اگر اندود در محیط مرطوب اجراء شود اندود سیمان سفید و اگر در داخل اتاق اجراء شود، نوع اندود گچ دو رویه پرداختی خواهد بود.

سقف کاذب آکوستیکی

سقف‌های آکوستیکی از زیباترین سقف‌های کاذب به شمار می‌آیند. مهمترین دلیل استفاده از آن را می‌توان خاصیت عایق صدا دانست.

موارد کاربرد آن در سالن سینما، آنفی تئاتر، سالن‌های سخنرانی، سالن‌های ضبط برنامه‌های رادیو و تلویزیون می‌باشد.

جنس ورق‌های آکوستیک از آزبست، چوب پنبه و پشم شیشه بوده که به عنوان پوشش نهایی با رنگ سفید رنگ آمیزی می‌شود.

اجراء سقف کاذب آکوستیکی نظیر سقف کاذب رابیتس بوده تنها تفاوت آن در نظرگیری قیدهای نازک در سقف می‌باشد.

سقف کاذب پیش ساخته گچی

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت انواع سقف
  • پاورپوینت پروژه انواع سقف ها
  • پاورپوینت مصالح مدرن ساختمانی
  • پاورپوینت سقف پیش تنیده CCL
  • پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی