پاورپوینت رویه های ذخیره شده

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت رویه های ذخیره شده  دارای 13 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

re یا Sp یا به زبان فارسی ” رویه های ذخیره شده ”  اشیایی اجرا پذیر در بانک اطلاعاتی   SQL Server هستند که شامل یک یا چندین دستور SQL می شود ، این رویه ها میتوانند پارامتر های ورودی و خروجی داشته باشند

همچنین میتوان داخل این رویه ها به زبان SQL برنامه نویسی کرد .
مهم ترین کاربر این رویه ها ذخیره کردن دستورات Select , Insert , Update , Delete هست یا ترکیبی از اینها .

نحوه ساخت این رویه ها به صورت زیر می باشد :

وارد بانک اطلاعاتی SQL Server شده ، پس از باز کردن بانک مورد نظر در قسمت Programmability وارد بخش Stored Procedure شوید .

بر روی Stored Procedure  کلیک راست کرده و New Stored Procedure را انتخاب نمایید .

احتمالا کد های پیشفرضی را در این صفحه مشاهده می کنید ، همه این کد هارا پا کرده و به صورت زیر کد نویسی کنید :

Create Procedure YourProcedureName(@FirstParamete DataType,@SecondParameter DataType,…)

As

Begin

SQLStatement

End

به جای YourProcedureName یک نام برای برای رویه انتخاب کنید . سعی کنید نامی که انتخاب می نمایید مفهوم رویه شما را برساند مثلا برای درج یک رکورد جدید در جدول Members من نام AddNewMember را انتخاب می کنم و یا برای دریافت تمام رکورد های این جدول نام GetAllMembers نام با مفهومی است .

در پرانتز مقابل نام رویه پارامتر های رویه به همراه نوع پارامتر تعیین میشود ، اگر تعداد پارامتر ها بیشتر از یکی بود با ویرگول آنها را جدا می کنیم .

به جای SQLStatement  دستورات  SQl  را که بین Begin   و End  نوشته می شوند تایپ کنید .

دستوراتی مانند Select , Insert , Update , Delete   و….

به عنوان مثال Sp زیر اطلاعات کاربر را با دریافت پارامتر نام کاربری (@ID)  از جدول TBL_Members دریافت می کند :

create procedure GetMemberbyID(@ID nvarchar(100))

as

begin

select * from TBL_Members where ID=@ID

end

سپس بر روی دکمه Execute کلیک کرده تا رویه شما ساخته و ذخیره گردد .

20,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت روش هاي جمع آوري داده ها
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی