پاورپوینت تجارت الكترونيكي در اینترنت

پرسشنامه ، پاورپوینت ، پیشینه تحقیق

پاورپوینت تجارت الكترونيكي در اینترنت  دارای 37 اسلاید می باشد . جهت دانلود فایل پاورپوینت بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پاورپوینت در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت تهیه فایل پاورپوینت مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پاورپوینت نمی باشند می توانند عنوان فایل پاورپوینت درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل bankmaghalehir@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پاورپوینت از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

فهرست مطالب

تجارت الكترونيك چيست؟

فرق بين تجارت سنتي و الكترونيكي؟

مزيت هاي تجارت الكترونيكي

بعضي از منافع تجارت الكترونيكي

تجارت الکترونیک و برخی آمار جالب

انواع تجارت الكترونيك

كسب و كار الكترونيكي چيست؟

E-Business چيست؟

مزاياي فروش روي خط آمازون

مراحل تجارت الكترونيك

بعضي از نيازهاي تجارت الكترونيكي

قوانين تجارت و بازاريابي الكترونيكي

بعضي از مشكلات تجارت الكترونيكي

پنج مولفه اساسي پياده سازي موفق تجارت الكترونيك

مشكلات توسعه تجارت الكترونيكي

مسير ورود به  تجارت الكترونيكي

ابزار ورود به  تجارت الكترونيكي

تجارت الكترونيك چيست؟

تعريف ساده تجارت الكترونيك (E-Commerce): به عمليات خريد و فروش اطلاعات، كالا و خدمات از طريق شبكه هاي رايانه اي، اينترنت وWWW  گفته مي شود.

تعريف كاملتر: استفاده از رايانه و فناوري اطلاعات و ارتباطات كه باعث سادگي انتقال داده‌ها بين دو طرف يك معامله تجاري مي‌شود.

تجارت الکترونیک  در اینترنت كمك مي كند تا بتوانيم از محيط محدود به محيط   بزرگتري راه پيدا كنيم!

فرق بين تجارت سنتي و الكترونيكي؟

كليه عمليات تجارت سنتي فيزيكي است و حضور دو طرف معامله لازم است.

در تجارت الكترونيكي حداقل يكي از عوامل معامله ديجيتالي است.

عوامل كالا، پرداخت و تحويل كالا ميتوانند فيزيكي يا ديجيتالي باشند.

مشتري از طريق وب كليه اقدامات خريد را انجام مي دهد.

مزيتهاي تجارت الكترونيكي

كاهش هزينه واسطه‌ها: خريد از طريق تجارت الكترونيك باعث كم شدن واسطه‌ها و ارزان شدن قيمت كالا مي‌شود. بخصوص خدمات بيمه، بهداشت، سرويسهاي مالي كاهش مي‌يابند.

كيفيت مديريت را بالا مي‌برد: مديريت درست خط توليد، مديريت زنجيره توليد تا فروش و ساير اعمال مديريت را ارتقاء مي‌دهد.

رقابت را افزايش مي‌دهد، قيمتها را واقعيتر مي‌كند و وسعت بازار را زياد مي‌نمايد: تجارت الكترونيك باعث مي‌شود فروشندگان و خريداران با اطلاعات زيادي كه بدست مي‌آورد بيشتر تجارت كنند و وضع بازار رونق بيشتري خواهد داشت.

انتخاب، راحتي و اعتماد  مشتري بيشتر مي‌شود: اعتماد مشتري كه زياد شود راحتي وقدرت انتخاب بيشتري پيدا خواهد كرد و در نتيجه بازار رونق بهتري پيدا خواهد كرد.

بعضي از منافع تجارت الكترونيكي

راحتي: سايتهاي تجارت الكترونيكي در 24 ساعت شبانه‌روز و در 7 روز هفته در دسترس مي‌باشند

كاهش هزينها‌هاي داخلي: حذف واسطه‌ها، ارتباط غير مستقيم با مشتري از طريق پست الكترونيكي بجاي حضور و ارتباط مستقيم، توزيع اطلاعات كالا بر روي شبكه بجاي توليد كاتالوگهاي گرانقيمت.

كاهش هزينه‌هاي پرداخت: پرداخت الكترونيكي گاها تا 100 برابر ارزانتر از پرداخت سنتي است!

افزايش سرعت مراحل فروش: شركتهاي تجارت الكترونيكي نقدينگي خود را سريعتر از خرده‌فروشان دريافت مي‌كنند و بسرعت كالا را توزيع مي‌كنند.

كاهش خطا: مراحل خودكار در خريد و فروش و عمليات تجاري باعث كاهش خطا در مراحل مختلف نسبت به روش سنتي مي‌شوند.

دسترسي به كاربران اينترنت: دسترسي به 1/1 ميليارد مشترك اينترنت كه در حال افزايش نيز است.

فضاي نامحدود قفسه‌ها: شركتهاي تجارت الكترونيك مي‌توانند بصورت نامحدودي كالا در قفسه‌هاي فروشگاه خود قرار دهند!

حضور در همه جاي جهان: شركتهاي تجارت الكترونيكي مي‌توانند در ميان تمام مردم جهان حضور داشته باشند.

به هنگام بودن: به هنگام بودن اطلاعات فروشگاه‌هاي الكترونيكي براي مشتريان.

افزايش رشد تجارت: امكان تجارت بسياري از افراد عادي در جامعه فراهم مي‌شود.

افزايش فروش، درآمد و سرمايه‌گذاري: دسترسي آسان به اطلاعات و بستر لازم براي سرمايه گذاري بيشتر كه افزايش فروش و درآمد را موجب مي شود.

افزايش سطح رفاه زندگي مردم: تجارت الكترونيكي باعث راحتي زندگي مردم مي‌شود.

كمك به منابع انرژي و محيط زيست: كم شدن رفت و آمدهاي شهري باعث حفظ محيط زيست مي‌شود.

دسترسي به فروش بهترين‌ها: دسترسي مشتري به اطلاعات و ايجاد امكان مقايسه كالا كه اهميت زيادي براي مشتري دارد.

امكان اجرايي شدن “حق با مشتري است” با تجارت الكترونيكي مقدور مي‌شود.

تجارت الکترونیک و برخی آمار جالب

ميزان خريدوفروش الكترونيكي در شبكه اينترنت آمريكا سالیانه بیش از 24 ميليارد دلار است. (نصف درآمدکل نفت ایران در سال85)

سهم تجارت الكترونيك در اروپا از 35ميليارد دلار درسال 2000 به 1000ميليارد دلار درسال 2004 رسيد که این رقم در2007 به بیش از5000 میلیارد دلار خواهد رسید.

40درصد خريد وفروش اتومبيل درآمريكا درسال 2000 ازطريق اينترنت بوده كه اين رقم تا سال 2004به بیش از 90درصد رسيد.

هند در سال 2000، 9 ميليارد دلار توليد نرم افزار داشته که تا سال 2005 به بیش از 50 ميليارد دلار رسيده است.

كسب و كار الكترونيكي چيست؟

كسب و كار الكترونيكي (E-Business) به عنوان يك مفهوم شاملتر از تجارت الكترونيك تلقي ميگردد و علاوه بر داد و ستد الكترونيكي كالا و خدمات- در بر دارنده مفاهيمي چون خدمات به مشتري، همكاري با شركاي تجاري و هدايت معاملات تجاري مي باشد.

بازار الكترونيك يك محل فيزيكي نيست بلكه يك فضا در شبكه مي باشد. فروشنده ها و خريداران در يك فضاي الكترونيكي يكديگر را ملاقات مي نمايند، و تمامي عمليات مورد نياز مانند نقل و انتقال پول بين بانكها فضاي الكترونيكي انجام ميگيرد .

مزاياي فروش روي خط آمازون

40,000 ریال – خرید

پاورپوینت مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:
  • پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت (MIS)
  • پاورپوینت فرآيند تجارت الكترونيكي و تجارت سيار در ايران و جهان
  • پاورپوینت تجارت الکترونیک با رویکرد کسب و کار اینترنتی
  • پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب و کار
  • پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو

    آخرین بروز رسانی